Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Står i bokbutikken jeg da, da det kommer en dame inn. Så ganske kjørt ut, vil tippe hun var narkoman eller noe slikt, men virka ikke påvirket akkurat da. Skulle så ha en av nyhetene, som jo er litt dyre, kosta vel rundt 350kr den hun skulle ha. Så kommer ho opp til kassa, og jeg scanner boken og sier prisen som vanlig. Hun ser meg rett inn i øya, før hun smiler litt skjevt. "Kan ikke slå den ned til 100 da, om jeg suger deg på bakrommet?"

 

Svare at hun kunne gjøre det, også sa vi 400 :p

 

Vi har altså etablert at din pris for å utføre seksuelle handlinger for penger med en sliten narkoman er ca 50 kroner? :hmm:

 

...

 

Fuck off....:p

 

 

Nei du har et poeng, burde vel ha sakt 450 ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Både jeg og tyven står å bivåner det hele og vet ikke helt hva vi skal foreta oss. Is this real life?

 

Kvalitetshistorie 10/10 would read again :D

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Er det ikke den saken som var en farsott i tabloidene for et par dager siden? Er egentlig et godt eksempel på personer som har altfor høy tiltro til sin egen ufeilbarlighet og burde innse til neste gang at det er bedre å krype til korset når man vet at man ikke har alt på det tørre istedenfor å gå ut med en konfrontasjon mot kunden på sosiale media. Som svært, svært sjeldent vil gå i butikkens favør uansett. Spesielt ikke etter at tabloidene plukker opp saken og skriver en artikkel formulert for å tiltrekke mest klikk som mulig.

 

Kostbar lærepenge.

Lenke til kommentar

Først ble situasjonen skapt av forskjellige omstendigheter. Kunne vært reddet inn av butikken ved å gi litt goodwill og kanskje tape en ca 200 kr.

Så havnet saken på facebook. Her klarte butikken å gjøre saken værre med å stå fast på sin avgjørelse og attpåtil både kalle kunde løgner og deretter feit, indirekte. Ikke overraskende eskalerer saken i enorme dimmensjoner.

Facebook-siden renner ned med dårlige tilbakemeldinger og kritikk. Ingenting går inn hos butikken.

 

Så tar en eller annen Bergensavis kontakt med butikken og de påstår så at telefonen dems er stjålet og at de ikke har noe med saken å gjøre. Noe som viser seg å være en stor løgn.

 

Etter en dags tid tas facebook siden til House of Singles Bergen ned. Plutselig rettes _all_ kritikk og dårlig omtale til facebook siden for butikken i Oslo(eller er det hovedkontoret).

 

På dette tidspunktet tipper eg det begynner å skje en del ting internt i kjeden, og til slutt tvinges nok butikken i Bergen til å legge seg paddeflate og gå ut med en offentlig redergjørelse og beklagelse. Denne havnet her: http://www.ba.no/House_of_Singles_Bergen_legger_seg_helt_flat-5-8-28708.html

 

Nå er omsider facebook-siden oppe igjen, med den offentlige beklagelsen.

 

Den offentlige beklagelsen virker ikke mye oppriktig og virker nesten til å bortforklare det hele med fargerik personlighet og vanskelig oppvekst. men heldigvis, som det står, de gjør nesten aldri feil....

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...