Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Var litt spesielt å stå bak en i polkø som skulle ha 48 gavekort. Det tok litt tid å skrive ut, signere og stemple alle 48 gavekortene. Dessuten gikk det ikke an å slå inn 48 x 220kr heller, så kassadama var nødt til å slå inn koden 48 ganger, og selvsagt klarte ho å komme ut av tellingen. Etter at ho kom ut av tellingen 3 ganger måtte kunden informere ho om at ho bare kunne gjenta innslagene helt til ho kom til samlet sum 10560,-. Jeg sto for det meste å smilte utav hele situasjonen, men dama bak meg hadde ikke den samme talmodigheten. Ho klaget over at det tok så lang tid, og at det var merkelig at ingen kunne komme å hjelpe til med å signere gavekortene. Ho kritiserte også kunden som kom med en slik ordre midt i beste handletid når køene på samtlige kasser var like lange som halve butikken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jobbet i ca. 3 uker på Obs nå og aner ikke hvor ting er plassert da jeg for det meste jobber kun i kassa. Så må jeg ut i butikken, som jo er svær, og sette tilbake ei ribbe som en kunde ikke skulle ha. Etter å ha brukt fem minutter selv på å plassere den tilbake kommer det en kunde og huker tak i meg og sier helt alvorlig: "du som er lommekjent her, hvor finner jeg pølsebrød?" Måtte jobbe hardt for ikke å kollapse i latter. :D

Endret av Hyperio
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har skrevet noe her, da jeg ikke jobber om dagen. Men må nesten fortelle det her; jeg var på Meny og handlet i går, oppførte meg som en eksemplarisk kunde (sa hei, småpratet litt med hun i kassen da det var rolig, og sa ha det bra da jeg gikk). Fornøyd med dagens fangst av matvarer satt jeg meg i bilen og i det jeg er på vei ut av plassen jeg står parkert i går brannalarmen. Oi, tenkte jeg, jaja, jeg er på vei ut, går like fort å kjøre ut som å gå så jeg tar bilen. Til min store forskrekkelse ser jeg intet mindre enn tre biler som begynner å parkere selv om brannalarmen går, og det er flere på vei inn i parkeringshuset. Dette på tross av at man hørte brannalarmen enda bedre ved innkjørselen enn inne i parkeringshuset.. Hva er det folk tenker på, greit at man for et litt ambivalent forhold etter mang en øvelse på skole og arbeidsplass, men å begynne å parkere (i verdens verste parkeringshus) det er for meg helt uforståelig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var ein kunde innom i dag og spurte om han kunne få ein dobbel cappuccino, men om eg kunne helle mjølka/skummet under cremaen i staden for oppå, og om eg kunne ha i litt mindre mjølk. Så sa eg "Men ... det er strengt tatt ein cortado?", korpå han spytta ut "DET SEIER DE ALLTID!". Ja... rart det der. Det er ei cortado i dag og... o_o

 

Edit: Det mest imponerande var jo at han visste kva crema var, og korleis vi lager dei.

Endret av Eplefe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gjorde comeback på Kiwien i går siden noen var blitt sykemeldt og jeg trenger pengene. Hadde altså min første vakt på nesten et år i går. Etter en halv time på jobb kommer julegaven tidlig, en kunde klarer å knuse en 6-pack med Ringnes og jeg får æren av å rydde opp. God start på dagen!

 

Sånn ca klokken 22 i går kveld kommer en gammel kjenning til syne i kassen. Han er narkis, men oppfører seg alltid på en bra måte. Han kom i kassen i går med en 4-pack Cola, og kjæresten sod på utsiden av døren og begynner å rope inn til han:

 

Han: "og så kan du ta med en Rød 3 og Rizzla"

Kjerringa roper inn i butikken: "Nei, Tommy du skal ikke ha røyk i dag!"

Han: "ja, bare glem den røyken du"

Jeg: "pose?"

Han: "ja"

Kjerringa roper igjen: "Nei vi skal ikke ha pose"

Han: "da glemmer vi den posen også"

Så visker han lavt: "men hiv med en pakke Paracet, jeg får vondt i huet av det kvinnfolket der"

 

 

Stakkars mann.

 

De skulle teknisk sett ikke vært sammen, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...