Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig så flaut å si at du har glemt det?

Mye artig i større firma, hadde for noen mnd siden en telefonkø hvor de kastet meg frem og tilbake, ba meg vente 2 timer etter hver gang jeg ringte, fikk ikke gjort noe på 2-3 dager utover å ringe frem og tilbake, viste seg at det var noen i ene enden som hadde glemt å legge meg inn i AD og ikke hadde sett det før jeg ringte for 100. gang (føltes iaf slik ut)
Lenke til kommentar

Her bruker vi vanlige bæreposer til restavfall, men utenom det bruker jeg som regel poser om igjen og tar dem med på butikken når jeg begynner å få mer enn nok poser hjemme. Gidder i hvertfall ikke kaste dem i plastsøpla når de er fullt brukbare.

 

Litt OT fra meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ett spørsmål til dere som jobber på typ McDonalds eller lignende, altså steder hvor folk gjerne enten tar med mat eller sitter der og spiser.

 

Hvorfor skal det være så vanskelig å trykke på "billig-knappen" om jeg sitter der?

 

Har til og med opplevd at ei mente jeg ikke kunne sitte der å spise fordi jeg hadde betalt for "ta-med", og de da hadde tapt penger, vet ikke folk at den eneste forskjellen er mengden moms jeg som kunde betaler?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ett spørsmål til dere som jobber på typ McDonalds eller lignende, altså steder hvor folk gjerne enten tar med mat eller sitter der og spiser.

 

Hvorfor skal det være så vanskelig å trykke på "billig-knappen" om jeg sitter der?

 

Har til og med opplevd at ei mente jeg ikke kunne sitte der å spise fordi jeg hadde betalt for "ta-med", og de da hadde tapt penger, vet ikke folk at den eneste forskjellen er mengden moms jeg som kunde betaler?

 

Trodde ikke nordmenn turte å gjøre dette. Jeg sier som regel alltid tar med, aldri hatt problemer. Men når jeg sier "ta med" er jeg dog ekstra nøye på å rydde opp etter meg ihvertfall :)

 

Mer irriterende er idioter som ikke skjønner køsystemet på McDonalds. Lag 1 STRAK RETT linje bak hver kasse. Bestill. Forsvinn langt unna og stå og vent til du blir ropt opp. Ikke lag 1 kø til alle kassene med 1 meter mellom hver person så ingen skjønner hvor man egentlig skal stelle seg bak, før noen sier at "unnskyld jeg står i kø" når man står 20m bak de som venter på maten sin...

 

Max Burger har gjort det riktig og gir alle et kønummer de henter i kassa når den kommer på skjermen eller bestiller på en skjerm.

Lenke til kommentar

Ta med betyr at du ikke skal sitte i restauranten. Utebordene er ikke ansett som "i restauranten".

 

Opplevde selv for noen år tilbake, en liten gjeng med våre kjære, nye landsmenn som tok med seg hjemmelaget middag og satt ved utebordene til McDonalds Lillehammer. Vi snakker diger ildfastform med lasagne, store boller med salat og brød, og store flasker brus. De tok tre bord (4top), midt i rushtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta med betyr at du ikke skal sitte i restauranten. Utebordene er ikke ansett som "i restauranten".

 

Opplevde selv for noen år tilbake, en liten gjeng med våre kjære, nye landsmenn som tok med seg hjemmelaget middag og satt ved utebordene til McDonalds Lillehammer. Vi snakker diger ildfastform med lasagne, store boller med salat og brød, og store flasker brus. De tok tre bord (4top), midt i rushtiden.

Må ærlig innrømme at ikke en verdens ting av kosten de har med seg virker så veldig nytt i Norge... Men hva vet jeg som er gammel landsmann.

 

On topic:

 

Kar foran meg i køen som følte behov for å absolutt forklare kassadama at all ølen var ikke til han altså, de var flere som skulle dele, helt ærlig... ? dude... Betal, pakk det ned og la køen bevege seg er du grei

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...