Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Minner meg om ei litt sliten berte rundt overgangsalderen som kom skjenende med en sekser Hansa mot kassa et par minutter på åtte, og bevilget seg plassen først i køen uten å lufte saken for medborgerne. Det var ganske mange som ventet på tur, noe som kanskje gikk opp for henne etter hvert som hun betalte, for hun skulte i begge retninger og proklamerte: "EG EKKJE ALKOHOLIKAR ALTSÅ!" før hun tok med seg fangsten og gikk.

Endret av Isbilen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner meg om ei litt sliten berte rundt overgangsalderen som kom skjenende med en sekser Hansa mot kassa et par minutter på åtte, og bevilget seg plassen først i køen uten å lufte saken for medborgerne. Det var ganske som ventet på tur, noe som kanskje gikk opp for henne etter hvert som hun betalte, for hun skulte i begge retninger og proklamerte: "EG EKKJE ALKOHOLIKAR ALTSÅ!" før hun tok med seg fangsten og gikk.

Folk som sniker i køen er det verste jeg vet. Er bare å spørre pent så sier jeg garantert ja. Akkurat som når det er lang kø og det åpner en ny kasse og alle stormer sog løper bort. Jeg som er høflig pleier å slippe den som stod foran meg i opprinnelig kø foran i neste ihvertfall... Ren folkeskikk.

 

Når noen åpenlyst sniker i kø, at de altså må skjønne det får de en ganske høylytt og frekk kommentar som halve butikken kan høre med 'køen starter bak der altså' eller lignende.

 

Er jeg i tvil har jeg selvfølgelig sagt unnskyld foran, men det er egentlig bare på type McDonald's man ikke skjønner køen..

Endret av Darkbill
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Folk som sniker i køen er det verste jeg vet. Er bare å spørre pent så sier jeg garantert ja. Akkurat som når det er lang kø og det åpner en ny kasse og alle stormer sog løper bort. Jeg som er høflig pleier å slippe den som stod foran meg i opprinnelig kø foran i neste ihvertfall... Ren folkeskikk.

 

Når noen åpenlyst sniker i kø, at de altså må skjønne det får de en ganske høylytt og frekk kommentar som halve butikken kan høre med 'køen starter bak der altså' eller lignende.

 

Er jeg i tvil har jeg selvfølgelig sagt unnskyld foran, men det er egentlig bare på type McDonald's man ikke skjønner køen..

Køkultur finnes jo ikke i norge lengre, bare å se på alle kollektivfelter i Oslo området mellom kl 3 og 5

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror ikke Norge har så mye køkultur. Det er egentlig ganske naturlig, vi er jo ikke vant med så mange fremmede.

Kø er ikke så vanskelig prinsipp. Man steller seg tett bak hverandre og venter på tur. Problemet med nordmenn er at det bare er 'meg meg meg' mentalitet i landet her. Hvis jeg skal ha noe så er det bare meg som finnes her i verden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Max Burger har gjort det riktig og gir alle et kønummer de henter i kassa når den kommer på skjermen eller bestiller på en skjerm.

 

Er mest på Wimpy selv. Her får vi en liten, blå dings med et nummer på, og den piper og blinker med et lite lys når maten er ferdig. Enkelt og greit. Da kan man gå tilbake til bordet uten å trenge å følge med hvilket nummer som er neste. De gangene jeg har vært på McDonalds eller Burger King de siste årene har det så godt som alltid vært en stim av folk der, og alt av køsystem er totalt fraværende. Alt for mye rot for min del.

Lenke til kommentar

Er mest på Wimpy selv. Her får vi en liten, blå dings med et nummer på, og den piper og blinker med et lite lys når maten er ferdig. Enkelt og greit. Da kan man gå tilbake til bordet uten å trenge å følge med hvilket nummer som er neste. De gangene jeg har vært på McDonalds eller Burger King de siste årene har det så godt som alltid vært en stim av folk der, og alt av køsystem er totalt fraværende. Alt for mye rot for min del.

De blå dingsene er geniale, skjønner ikke at det ikke er standard...

 

 

Har sett det i Europa, men ikke de stedene i Norge jeg har vært enda.

Har ikke sett det på noen av de i Oslo en gang, vil nesten anta de hadde fått dem først :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har folk daua..?

 

Driver et firma for tiden, der egentlig alt går gjennom Facebook. Kjører et tilbud med 'fra kr2000'. Får melding med 'bilen er xx. Er ikke interessert i kr2000, hvordan gjør vi dette billigere'

 

Min veiledende pris er allerede godt under halvparten av andre, så svaret mitt er kun en link til et billig Biltemaprodukt så man kan gjøre det samme fulgt av 'Mvh. Navn'

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...