Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ingen som liker Donatello :(. Han er som ninja turtlenes svar på Tinky Winky.

 

Han er min favoritt-turtle. :love:

NSFW?

 

 

FvNx9WM.jpg

 

Vedkommende som tok denne tatoveringa planlegger nå en av Squirtle på baksiden av samme arm som skyter vann opp i James' anus og avføring som flyr ut av munnen hans. Mange interessante mennesker ute og går, gitt.

 

 

Endret av Datasmurf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens!
Har en liten ide på tatovering jeg, tenkte høre litt her om dere tror det er mulig å få det til.

Det jeg tenker er en sugar skull på baksiden av armen, og en på fremsiden, hvorav de da bindes sammen av roser. Skal da bli en half-sleeve.

Den på baksiden skal være noe ala denne, bare større. Hvordan tror dere det blir med en på fremsiden også? For lite plass? (Min sugar skull skal ikke se slik ut, men det jeg fant som ligna mest)
http://waktattoos.com/large/Skulls_tattoo_153.jpg

Et spørsmål til: Har en half-sleeve på andre armen også, ganske detaljert og i en annen stil. Tror dere det vil se litt "upassende" ut? Bilde av den jeg har idag:

post-282286-0-83741500-1382812694_thumb.jpg

post-282286-0-47706500-1382812695_thumb.jpg

Endret av aspirev5
Lenke til kommentar

stizzen: synes du bør velge tatovør og ikke studio! , hvilket motiv/stil er du ute etter?

 

Men ja, i utgangspunktet er vell LetsBuzz mere roset enn de to andre du nevner

 

(jeg har brukt Thomas, Jannicke og Toschie på letsbuzz, og de er å anbefale til det

de er gode til)

 

Sant det! Har tenkt til å en en tatovering med "hodeskaller og roser". Blandt dette leker jeg med tanken på en slange som kveiler seg gjennom dette. Høres sikkert lame ut, men bildet jeg har i hodet ser i alle fall bra ut :p Planen er å ta en sleeve som ender opp på brystet, hvor hodet til slangen skal være. Tatoveringen skal være i sort og grå, utenom noen detaljer i rødt.

Har sett på arbeidet til Bjarte på Leading Light, og det virker som han har den stilen jeg er ute etter, men er selvfølgelig åpen for forslag på andre artister med liknende stil.

 

Har lekt med denne tanken lenge nå, og synes det er på tide å få det til :)

Lenke til kommentar

Blir uansett ikke verre enn visse hobbytatovører i Nord-Trøndelag uansett. :p

 

e: Opprinnelig tekst stemte ikke.

 

Interessant, en polakk fra Stjørdal åpner studio her hvor han planlegger å hanke inn polske og tyske tatovører. Kan jo bli interessant, får håpe det kommer noen bildegallerier snart, så det er mulig å sjekke ut hva han har gjort før.

 

De tidligere studioene her i Orkdal har ikke akkurat vært spesielt suksessrike. Det forrige ble vel lagt ned da fyren som drev det fra kjellerstua si ble saksøkt av en av kundene sine. Han var på høyde med de to beryktede herrene fra Verdal og Levanger.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Nei, man flyr til england, kjører til sverige osv osv. Er iallefall min mening, når jeg skulle ta meg min halve sleeve, så tok jeg ikke en plass i nærheten, jeg fant en artist jeg falt pladask for, arbeida sammen med han, og så tattoverte jeg meg. Derfor kan jeg hver dag se meg i speilet og være fornøyd med tattisen min, i motsetning til mange andre halv tullinger som absolutt ikke tenker godt nok gjennom det at det faktisk er noe permanent på kroppen sin.


Surt og satt på spissen inlegg fra min side.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke meningen å være kvalm, det er faktisk godt ment fra min side. Jeg vet jeg var sarkastisk, men dette er ikke noe å puse med. Du får høre hva jeg mener, og ta det til deg eller ikke.

 

Det er ofte sånn at gode tatovører holder til i større byer, det er ikke en absolutt sannhet, men det er sånn.

 

Tatovering for meg er et såpass stort og viktig valg, at jeg blåser i om jeg må kjøre et par timer for å få hakket bedre tatovering (eller flere hakk). Det er det som skiller en god og dårlig tatovering, nemlig noen hakk. Om det er overkommelig for deg å kjøre et par timer ned så vil jeg på det sterkeste anbefale deg det, om du ikke skulle være heldig og finner noe bedre i nærheten.

 

Sånn btw, jeg har sett en tatovering fra det onkel henrys-studioet, og det var ikke godt håndarbeid. Hvem tatovøren var og om hin fortsatt opererer der vet jeg ikke.

 

Håper dette var klarere svar.

Endret av fervent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...