Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Dobbel outline tok lang tid og den er ganske stor tipper rundt 40cm ( jeg er litt over 190) fylling tok også litt lang tid

symbolic ink Tatt av Tor-Øyvind han er lærling der

 

det forklarer litt, de pleier ikke å være så kjappe

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som har erfaringer med Blue Arms Tattoo i Oslo? Prøver å komme i kontakt med Morten via e-post, men får ikke svar.. Like greit å dra ned dit en tur?

Spørs hvor du bor. Jeg reiste 4 timer for å besøke dem under åpningstimene dems (bekreftet på mail) og ventet hele dagen i oslo før jeg reiste hjem igjen. Var ingen som åpnet og ingen som var å se gjennom vinduene. Er det langt, ville jeg ventet på svar på mailen. Det tok 2-3 uker å få svar på første mail.
Lenke til kommentar

Spørs hvor du bor. Jeg reiste 4 timer for å besøke dem under åpningstimene dems (bekreftet på mail) og ventet hele dagen i oslo før jeg reiste hjem igjen. Var ingen som åpnet og ingen som var å se gjennom vinduene. Er det langt, ville jeg ventet på svar på mailen. Det tok 2-3 uker å få svar på første mail.

Bor ca. 1time 30min unna, så tror jeg venter på svar på mail. Fikk du tatovert deg der til slutt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg skulle dit for å se på de andre tattovørene i håp om å finne en som hadde min stil. Den fant jeg ikke der, så jeg fant en annen en. (Gunnar V, Bilde ligger et par sider tilbake.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Tony_Tox på instagram (blue arms)

Jimmyduvall ppåinstagram (invicious tattoo)

Kan du sjekke ut. Jimmy svarer ganske raskt på mail, og var veldig enkel å prate med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...