Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

 

 

Får tattovøren til å matche den 7 år gamle fargen jeg har nå?

 

Altså, du vil at tatovøren skal gjøre blekket lysere? Nei hør nå her... de driver ikke med manipulering av nye tatoveringer slik at de ser gamle og slitne ut.

 

 

 

O dessuten kunne jeg tenkt meg en mer tettere oppbygning, men dette er igjen no annet enn det jeg har fra før, så hva synes dere vil det passe inn eller se helt random ut? den skal bygges ut til innsiden av overarmen og dekke over albuen og litt mer (ca. 2/3 av armen hvis du ikke ink. selve handen).

 

Tjah. Alt annet enn tribal vil se random ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er random...noen andre som kan svare som faktisk vet hva de prater om?

 

Du kan ikke spørre oss om tatovøren din vil gjøre en dårlig tatovering i form av

slitt blekk. Sånn jeg har forstått det så falmer blekk litt uansett, så om man tatoverer

det svakt, så vil det falme enda mere

 

Jeg synes det du har nå ser random ut, så jeg tror ikke det vil bli mere random

av å få mere svart blekk på

 

Det jeg ville gjort er å gjøre det du allerede har finere, og matche det med det nye som

kommer på

Endret av mandodiao
Lenke til kommentar

Okei, forklar hvordan jeg kan gjøre det finere?

 

Det synes jeg er vanskelig å forklare, men som du sier er den 7år gammel, så du kan

jo friske opp fargen så den matcher det nye, forann å matche den nye med det gamle.

 

Og siden du skal ha noe av den samme stilen bare tettere, så kan sikkert en artist

tegne på deg å se om det lar seg gjøre å forandre på det du har, eller tilpasse det nye,

sånn at det blir en bra flyt gjennom hele armen.

 

Det første du må gjøre er å finne en tatovør som driver med polynesisk mønster for så

å stille dine spørsmål til den personen

 

 

(Jeg vet ikke hva jeg prater om forresten, da jeg ikke har sett din tattoo på nærthold,

og jeg ikke har noe videre interesse for polynesisk tatovering)

Lenke til kommentar

 

Det synes jeg er vanskelig å forklare, men som du sier er den 7år gammel, så du kan

jo friske opp fargen så den matcher det nye, forann å matche den nye med det gamle.

 

Og siden du skal ha noe av den samme stilen bare tettere, så kan sikkert en artist

tegne på deg å se om det lar seg gjøre å forandre på det du har, eller tilpasse det nye,

sånn at det blir en bra flyt gjennom hele armen.

 

Det første du må gjøre er å finne en tatovør som driver med polynesisk mønster for så

å stille dine spørsmål til den personen

 

 

(Jeg vet ikke hva jeg prater om forresten, da jeg ikke har sett din tattoo på nærthold,

og jeg ikke har noe videre interesse for polynesisk tatovering)

Takk for feedbacken! Jeg bare ønsket en mer grunndig forklaring på hvordan jeg skulle gjøre den finere. Fordi det første innlegget ditt var du bare frekk, men dette var bedre!

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvilken etnisk bakgrunn du har, men her er noe å lese på angående maori-tatoveringer.

http://tattoo.about.com/cs/articles/a/maori_tamoko.htm

Jeg bodde en periode på Hawaii, og der også var ikke de veldig begeistret for de som rocker

polynesisk tatovering uten noe tilknytning til det.

 

Gjør det i det minste hos en tatovør som kjenner kulturen og vet hva de ulike motivene står for

Lenke til kommentar

- Sleeve på venstre arm

- Phoenix med What Goes Around, Comes Around på høyre underarm

- Kinesiske tegn i nakken (Inner Strength)

Over et år siden jeg tok tattis sist nå, abstineeens. :dribble:

 

Alle mine er tatt hos en tatovør i Bulgaria og er strålende fornøyd, skal fortsette der neste sommer :)

 

Piercinger; Nipples, tunge, indusrial i venstre øre og høyre øyenbryn.

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Er en gutt på 19 år, som har lyst på denne, bare på underarmen, og med annerledes oppsett på teksten, noe ala dette:

"En skulle

*symboler*

var nok".

 

Noen tanker om dette? Har hatt lyst på den siden jeg først så den for et år siden, men er samtidig både redd for fremtidig jobb, og om den kanskje kan virke feminin?

 

Takker for alle svar! :)

post-147899-0-90167600-1384992913_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Er en gutt på 19 år, som har lyst på denne, bare på underarmen, og med annerledes oppsett på teksten, noe ala dette:

"En skulle

*symboler*

var nok".

 

Noen tanker om dette? Har hatt lyst på den siden jeg først så den for et år siden, men er samtidig både redd for fremtidig jobb, og om den kanskje kan virke feminin?

 

Takker for alle svar! :)

 

Du vet om du har funnet en tattis du skal ha, du kjenner det på deg at dette må jeg ha på kroppen min for alltid!

Enig i han over, om du må spørre andre folk.. Er det ikke riktig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...