Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte meg at et slik svar ville komme, jeg bare lurte om noen har erfaringer eller vet om et sted som faktisk er seriøst, eller folk som selv hat tatt og har dårlig erfaring fra stedet.

 

Planen er selvfølgelig og ta den på slutten av turen. :)

 

Jeg kjenner ikke noen som har erfaring noen seriøse tattovører på ferie, med mindre de har reist

på ferie til en spesiell tattovør.

Om du hadde vært seriøs rundt din tatovering, hadde du allerede visst hvem du skulle tattovere deg

med i Rhodos, siden du absolutt skal tattovere deg der.

 

Så du får sette deg ned å google tatovører som jobber der du skal, så kan du heller spørre hva vi

andre synes om det de aktuelle har gjort tidligere

 

Hva skal du tattovere?

 

(du må også lære deg å/og-regelen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke noen som har erfaring noen seriøse tattovører på ferie, med mindre de har reist

på ferie til en spesiell tattovør.

Om du hadde vært seriøs rundt din tatovering, hadde du allerede visst hvem du skulle tattovere deg

med i Rhodos, siden du absolutt skal tattovere deg der.

 

Så du får sette deg ned å google tatovører som jobber der du skal, så kan du heller spørre hva vi

andre synes om det de aktuelle har gjort tidligere

 

Hva skal du tattovere?

 

(du må også lære deg å/og-regelen)

 

Vel isåfall håper jeg noen her kan si hva jeg burde se etter for å vite hva som seriøst eller ikke. For jeg har lite peiling på tatoveringer og sånt, derfor spør jeg dere her om seriøs hjelp. Jeg har ikke hørt om noen som har tatt i syden uten om en venn av meg, men ikke på samme plass men med stor suksess. Eneste jeg hører er rykter som jeg aldri har fått noe bevis på. Det finnes helt sikkert noen seriøse der, men problemet er som sagt det at jeg ikke vet om hva jeg burde se etter, og håper noen av dere kunne hjelpe meg. Det jeg har kommet fram til er dette: https://www.facebook...364905283626554

 

Og tatoveringen jeg har lyst på skal være noe lik som denne:

 

 

post-172174-0-40036000-1375035641_thumb.jpg

 

 

Eller hvor mye vil den koste i Norge, som er linket til her?

Endret av joakimz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg driver å prøver å få kontakt med Blue Arms Tattoo i oslo, da jeg liker stilen til Christoffer som jobber der. (Ser på han på instagram)

Men de svarer sent på mail, og når jeg dro til oslo (4 timer) på en dag jeg var fortalt at de hadde åpent, og det stod på døren at jeg var der innen åpningstider så var ingen der. Ventet i ca. 1,5 time før jeg ga opp.

Noen som har tattovert seg der? Erfaringer?

Det gode inntrykket mitt begynner å falle litt.

Lenke til kommentar

Jeg driver å prøver å få kontakt med Blue Arms Tattoo i oslo, da jeg liker stilen til Christoffer som jobber der. (Ser på han på instagram)

Men de svarer sent på mail, og når jeg dro til oslo (4 timer) på en dag jeg var fortalt at de hadde åpent, og det stod på døren at jeg var der innen åpningstider så var ingen der. Ventet i ca. 1,5 time før jeg ga opp.

Noen som har tattovert seg der? Erfaringer?

Det gode inntrykket mitt begynner å falle litt.

 

Jeg har tattovert meg flere ganger der, men hos Morten Transeth. Bare gode erfaringer. Jeg ville venta på svar på mail, selv om det sikkert kan ta litt tid. Nå veit ikke jeg hvor lenge du har venta, men tipper flere av de har litt sommerferie, så jeg ville ikke vært så altfor utålmodig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel isåfall håper jeg noen her kan si hva jeg burde se etter for å vite hva som seriøst eller ikke. For jeg har lite peiling på tatoveringer og sånt, derfor spør jeg dere her om seriøs hjelp. Jeg har ikke hørt om noen som har tatt i syden uten om en venn av meg, men ikke på samme plass men med stor suksess. Eneste jeg hører er rykter som jeg aldri har fått noe bevis på. Det finnes helt sikkert noen seriøse der, men problemet er som sagt det at jeg ikke vet om hva jeg burde se etter, og håper noen av dere kunne hjelpe meg. Det jeg har kommet fram til er dette: https://www.facebook...364905283626554

 

Og tatoveringen jeg har lyst på skal være noe lik som denne:

 

 

post-172174-0-40036000-1375035641_thumb.jpg

 

 

Eller hvor mye vil den koste i Norge, som er linket til her?

 

Hvor gammel er du? (jeg får vibber som sier meg at du er ganske ung)

 

Hvilke rykter er det du ikke får bevis på ?

 

Jeg skal ikke sitte å bedømme hvem som er seriøse eller ikke, men jeg kan bedømme hva jeg personlig synes om det tatovører har gjort før. Og det studioet du linker til er ganske middels etter min bedømming, noe som er under hva jeg hadde gått for. Men de klarer helt sikkert å gi deg en tribal til en billigere pris en i Norge om det er målet.

 

Skal du i så tilfelle tattovere hele overarmen og over skulder/bryst? , dette er endel arbeid selv om det bare er tribal og kan kreve mere enn en sitting.

 

(Med fare for å virke veldig negativ, men jeg har bodd på Hawaii, og jeg har snakket med polynesere som ikke digger så veldig at folk fra andre kulturer prøver å rocke deres tatoveringskultur, da spesiellt om man tar de hos en tatovør som ikke vet noe om meningen bak de og man selv ikke bryr seg om hva de betyr.)

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? (jeg får vibber som sier meg at du er ganske ung)

 

Hvilke rykter er det du ikke får bevis på ?

 

Jeg skal ikke sitte å bedømme hvem som er seriøse eller ikke, men jeg kan bedømme hva jeg personlig synes om det tatovører har gjort før. Og det studioet du linker til er ganske middels etter min bedømming, noe som er under hva jeg hadde gått for. Men de klarer helt sikkert å gi deg en tribal til en billigere pris en i Norge om det er målet.

 

Skal du i så tilfelle tattovere hele overarmen og over skulder/bryst? , dette er endel arbeid selv om det bare er tribal og kan kreve mere enn en sitting.

 

(Med fare for å virke veldig negativ, men jeg har bodd på Hawaii, og jeg har snakket med polynesere som ikke digger så veldig at folk fra andre kulturer prøver å rocke deres tatoveringskultur, da spesiellt om man tar de hos en tatovør som ikke vet noe om meningen bak de og man selv ikke bryr seg om hva de betyr.)

 

Jeg blir 19 år i oktober. Planen var og ta det som 15 åring, men tenkte jeg heller skulle vente litt, noe jeg har gjort.

 

Har nå bestemt meg for og ta tatovering i Norge etter litt tenking. Planen er og tatovere litt av bryst skuldre og arm. Jeg har ikke lyst på tribal, men mer "polynesisk tatovering".

Lenke til kommentar

Jeg blir 19 år i oktober. Planen var og ta det som 15 åring, men tenkte jeg heller skulle vente litt, noe jeg har gjort.

 

Har nå bestemt meg for og ta tatovering i Norge etter litt tenking. Planen er og tatovere litt av bryst skuldre og arm. Jeg har ikke lyst på tribal, men mer "polynesisk tatovering".

 

Jeg tror du gjør klokt i å ta det her hjemme, spess når det er en så stor tatovering, det blir dyrere men om noe skulle skje er det verdt det.

Jeg mener og du burde finne deg en tatovør som er genuint interessert i polynesiske tatoveringer.

 

Polynesisk er forresten en tribal-stilart (synes du burde lese deg litt opp på hva det er og hvor det kommer fra)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg er straks 17 år og har funnet en tatovør som er villig til å ta meg til tross for alderen :) Jeg ønsker meg en kopi av Daniel Agger sin tattoo på knoklene som sier YNWA.

 

Potensielle problem:

1. Hva skjer om fingrene mine vokser videre, blir tattooen da stygg?

2. Fingrene mine er ikke særlig store i utgangspunktet, er det mulig at han ikke får plass til W'en?

3. Hvordan er samfunnets synspunkt på tatoveringer? Kan jeg rett og slett slite med å få jobb?

4. Jeg har jææævlig sprøyteskrekk, men er innstilt på å klare tatoveringen, har også relativt høy smerteterskel for alt utenom sprøyter, er det en mulighet for at jeg ikke holder ut? :s

5. Andre problem jeg ikke har tenkt over?

 

Stoooor takk for hjelp, da jeg ikke besitter mye kunnskap i utgangspunktet ;)

post-311971-0-14591600-1375551251_thumb.jpg

Endret av Bøls
Lenke til kommentar

Hei! Jeg er straks 17 år og har funnet en tatovør som er villig til å ta meg til tross for alderen :) Jeg ønsker meg en kopi av Daniel Agger sin tattoo på knoklene som sier YNWA.

 

Potensielle problem:

1. Hva skjer om fingrene mine vokser videre, blir tattooen da stygg?

2. Fingrene mine er ikke særlig store i utgangspunktet, er det mulig at han ikke får plass til W'en?

3. Hvordan er samfunnets synspunkt på tatoveringer? Kan jeg rett og slett slite med å få jobb?

4. Jeg har jææævlig sprøyteskrekk, men er innstilt på å klare tatoveringen, har også relativt høy smerteterskel for alt utenom sprøyter, er det en mulighet for at jeg ikke holder ut? :s

5. Andre problem jeg ikke har tenkt over?

 

Stoooor takk for hjelp, da jeg ikke besitter mye kunnskap i utgangspunktet ;)

 

Utefra det du skriver må jeg si at det blinker ei jævla stor rød varselampe!

1. Fingrene vokser i forhold til hvor feit du er og hvor mye du vokser i puberteten, og til enkelte varer den til 25ish. Når huden strekker seg, Blir tattoveringen stygg, mest sannsynligvis nei.

2. Det er mulig, men det finner dere ut når tattovøren tar på stensilen.

3. Tattoveringer på hender er ikke noe særlig, men hvem bryr seg? :)

4. Flere mennesker som har sprøyteskrekk, men likevell kunne tatt tattovering.

5. Kanskje vurdere Arsenal istedet? :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Jeg er straks 17 år og har funnet en tatovør som er villig til å ta meg til tross for alderen :) Jeg ønsker meg en kopi av Daniel Agger sin tattoo på knoklene som sier YNWA.

 

Potensielle problem:

1. Hva skjer om fingrene mine vokser videre, blir tattooen da stygg?

2. Fingrene mine er ikke særlig store i utgangspunktet, er det mulig at han ikke får plass til W'en?

3. Hvordan er samfunnets synspunkt på tatoveringer? Kan jeg rett og slett slite med å få jobb?

4. Jeg har jææævlig sprøyteskrekk, men er innstilt på å klare tatoveringen, har også relativt høy smerteterskel for alt utenom sprøyter, er det en mulighet for at jeg ikke holder ut? :s

5. Andre problem jeg ikke har tenkt over?

 

Stoooor takk for hjelp, da jeg ikke besitter mye kunnskap i utgangspunktet ;)

 

Seriøst? En tattovør som er villig til å ta en tattovering på HÅNDEN til en under 18. Fy faen sier jeg bare. Gi oss for all del navnet på personen så vi vet hvem man bør holde seg unna. Aldri hørt om noe mer useriøst.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hei! Jeg er straks 17 år og har funnet en tatovør som er villig til å ta meg til tross for alderen :) Jeg ønsker meg en kopi av Daniel Agger sin tattoo på knoklene som sier YNWA.

 

Potensielle problem:

1. Hva skjer om fingrene mine vokser videre, blir tattooen da stygg?

2. Fingrene mine er ikke særlig store i utgangspunktet, er det mulig at han ikke får plass til W'en?

3. Hvordan er samfunnets synspunkt på tatoveringer? Kan jeg rett og slett slite med å få jobb?

4. Jeg har jææævlig sprøyteskrekk, men er innstilt på å klare tatoveringen, har også relativt høy smerteterskel for alt utenom sprøyter, er det en mulighet for at jeg ikke holder ut? :s

5. Andre problem jeg ikke har tenkt over?

 

Stoooor takk for hjelp, da jeg ikke besitter mye kunnskap i utgangspunktet ;)

 

Det han over meg sa.

 

 

Denne tråden har tapt seg enormt i løpet av det siste (kanskje to siste??) året. Har inntrykk av at det bare dukker opp 16-17 åringer som vil ha hjelp til å finne den beste tatovøren til å kopiere en annen tatovering/tribal. Helst vil de ha time så fort som mulig også.

 

Med unntak i noen sporadiske innlegg som heldigvis er fornuftige.

 

 

Føler du deg truffet i den førstnevnte kategorien? Ja, da er du sikkert i den gruppen jeg sikter til også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Det han over meg sa.

 

 

Denne tråden har tapt seg enormt i løpet av det siste (kanskje to siste??) året. Har inntrykk av at det bare dukker opp 16-17 åringer som vil ha hjelp til å finne den beste tatovøren til å kopiere en annen tatovering/tribal. Helst vil de ha time så fort som mulig ogsrå.

 

Med unntak i noen sporadiske innlegg som heldigvis er fornuftige.

 

Føler du deg truffet i den førstnevnte kategorien? Ja, da er du sikkert i den gruppen jeg sikter til også.

 

 

Helt enig... Jeg husker den gangen folk tok tattoveringer som de selv fant ut og det betydde noe spesielt for dem. Er en ssetning som Psilocykobe skrev her inne en gang som har brent seg fast og beskriver hva jeg opplever og ser og hører ganske ofte:

 

En 16 åring som ser ut som hun er 19 pga all sminke kommer inn i sjappa og drar frem et krøllete ark som er slitt og viser tegn til å ha ligget i bunnen av veska. "Denne sommerfugl-tribalen har min beste-bestis-venninde-for-denne-uka kopiert etter et bilde hun fant av en kjendis i det siste motebladet og jeg skal ha den akkurat slik den er tegnet på arket og den skal være i korsryggen min for det betyr så utrolig mye får meg at hun gjordet det".....

En bit av sjela mi brekker av og dør hver gang...

Lenke til kommentar

 

 

Åjooooda, vi høvler vi!

 

 

Hvordan var det å ta der? Har selv oppå hånden og knokene.

 

Joda, lyver hvis jeg sier det var godt.... kanskje de 17 mest ubehagelige minuttene i mitt liv men var verre på brystkassa syns jeg. Det tok mye lengre tid der og var skyggelegging i tillegg. Men slettes ikke så ille utenom på J i Judge da det gikk litt nærmere de 40.000 nervene du har inne i håndflata....

Lenke til kommentar

Joda, lyver hvis jeg sier det var godt.... kanskje de 17 mest ubehagelige minuttene i mitt liv men var verre på brystkassa syns jeg. Det tok mye lengre tid der og var skyggelegging i tillegg. Men slettes ikke så ille utenom på J i Judge da det gikk litt nærmere de 40.000 nervene du har inne i håndflata....

 

Ahaa. Har litt på motsatt side av ditt, ca. like nærme flaten som J'en din. Mildt sagt faens vondt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...