Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Okei da poster jeg igjen,

 

noen som har erfaring med å strekke øyrene? Jeg skal gå fra 3,2mm til 4mm så snart bestillingen ankommer postkassen. :) Det jeg er ute etter er tips om produkter som er gode å bruke (og forhåpentligvis ikke så alt for dyre heller).

 

Takk!

Har strukket opp til 4mm selv. Brukte en titanring med varierende tykkelse og smurte med vaselin. Skrudde den litt lenger inn for hver dag til den satt der den skulle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Ønsker å sette sammen en sleeve, for å se hvordan den kan bli. Har funnet et par bilder som inspirasjon, men problemet er at disse bildene ikke har noe til felles annet en at det er dystre/mørke bilder. En sleeve bør vel kanskje ha en "rød tråd", eller?

Det er en fordel å kjøre det i samme stil, men det fikser tatovøren din, han setter sammen de tinga som funker bra sammen og hjelper deg med elimineringsprosessen om du har mye forskjellige referanser. Bruk samme tatovøren for hele sleeven så blir det helt sikkert ganske så helhetlig, hilsen en som har japansk stil med cartoonish og nerdy characters:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...