Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hei har vurdert å ta denne tatoveringen her:north-east-west-tattoo.jpg

Hva syns dere om denne? er kanskje litt feminin men. Er gutt på 18 hvis dere lurte :p

 

Plasseringen er jo dust. Det sier seg selv at toppen på N'n må begynne nedenfor håndleddet og ikke midt på håndbaken.

 

Ellers så syns jeg ikke den var spesielt feminin.

Endret av aagmed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål, bruker noen av dere å renske tattoveringen med feks saltskrubb el. for å fremheve tattoveringen?
Ble anbefalt å bruke saltskrubb og jojoba-olje på tattoveringen min for å få den til å bli litt freshere og kan egentlig tenke meg at det trengs. Her er forøvrig bilder av den nederste delen så dere ser i hvilken forfatning den er i etter 3 år. :)

 

post-103787-0-19730800-1377771122_thumb.jpg

 

post-103787-0-35271900-1377771156_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har (nesten) alltid brukt sunblock 50+ når det gjelder tattoveringen. Jeg flasset voldsomt etter endt tattoverings-økt som ble gjennomført ila en helg (8,5 timer fredag, 5,5 timer søndag), selv om jeg fulgte standard healingprosedyre. Dette tror jeg kan være ganske individuelt, men det kan ha bidratt til at den mistet noe farge til og begynne med.

Den er noe falmet, men den ser fremdeles ganske pen ut da det ikke er tegnet inn kantlinjer på tattoveringen. Jeg har uansett planer med å gå over hele tattoveringen og freshe den opp, samt legge til detaljer, men det blir ikke før om en god stund.

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Dette blir kanskje litt feil og spørre om men. Når folk tar sleeve, pleier dere og ha ett motiv som følger igjennom hele sleeven. Altså f.eks hvis du hadde tatt en koi fisk, hadde du da hatt resten av sleeven med japanske motiver?

 

Eller ville det sett dumt ut med motiver som gresk, fransk, japansk inspirert? Dette er da flere ting som symboliserer noe for meg.

Lenke til kommentar

Jeg ville ha brukt mer solkrem.. den var ganske falmet for å være 3 år gammel.

 

Mine ser falmede ut etter noen måneder. Har elendig hud.

 

 

Dette blir kanskje litt feil og spørre om men. Når folk tar sleeve, pleier dere og ha ett motiv som følger igjennom hele sleeven. Altså f.eks hvis du hadde tatt en koi fisk, hadde du da hatt resten av sleeven med japanske motiver?

 

Eller ville det sett dumt ut med motiver som gresk, fransk, japansk inspirert? Dette er da flere ting som symboliserer noe for meg.

 

Jeg ville personlig holdt meg til et tema.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Dette blir kanskje litt feil og spørre om men. Når folk tar sleeve, pleier dere og ha ett motiv som følger igjennom hele sleeven. Altså f.eks hvis du hadde tatt en koi fisk, hadde du da hatt resten av sleeven med japanske motiver?

 

Eller ville det sett dumt ut med motiver som gresk, fransk, japansk inspirert? Dette er da flere ting som symboliserer noe for meg.

 

I mine øyne er tattoo noe man gjør for seg selv, så vil du ha 3 forskjellig motiver i en sleeve do it..

 

Verste man kan gjøre med tattoo er å følge trender..

Lenke til kommentar

 

Mine ser falmede ut etter noen måneder. Har elendig hud.

 

 

 

Jeg ville personlig holdt meg til et tema.

Det som er hvis jeg holder meg til ett tema så vil den kanskje se mer ryddig ut og bedre. Men jeg greier ikke å finne alle tingene som symboliserer noe for meg i en stil/tema. Men hvis jeg drar til en tattovør med ideene mine, kommer han da til og ta betalt for det eller depositum?

Lenke til kommentar

Det som er hvis jeg holder meg til ett tema så vil den kanskje se mer ryddig ut og bedre. Men jeg greier ikke å finne alle tingene som symboliserer noe for meg i en stil/tema. Men hvis jeg drar til en tattovør med ideene mine, kommer han da til og ta betalt for det eller depositum?

Noen tatovører kan gjøre det, se gjennom portfolioen(sjekk instagram/facebook/nettsidene), gå innom studio og prat med aktuell tatovør og få litt feelingen under samtalen.

 

Det er fult mulig å mikse litt, selv har jeg gaming/comics med japanske theme over det. på andre armen har jeg half sleeve realistic, men den skal jeg gå over til samme japanske stil som jeg har på arm nr 1..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...