Gå til innhold

Nkom: Chili får fortsette med fri data, men må åpne for datadeling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usunt - et sterkt kokurransesvekket norsk mobilmarked som er det!

Vi melkes. På tide å slå på lyset - slå på konkurransen. I prinsippet har oligopolet gjort kriminelle tilstander om til norm!

 

Ja, det vil nok skje, at hovedsaklig i område: Oslogryta forsvinner en hel del klippe & barbere hverandre arbeidsplasser - vi får ekte tjenester istedet!

Minst 4 av 5 mobilabonnenter vil ikke være lei seg for det. Norske mobilabonnenter skal IKKE være et "liksomNAV", der klientene går på astronomisk høye "trygdesatser".

Lenke til kommentar

Eneste abn som passer der jeg ikke trenger å tenke på forbruk. Sitter enda på gjerdet og er egentlig nokså sikker på å bestille. Lurer bare på hvordan servicen er,hva mener folk? Er det en ting jeg har funnet ut så langt så er det at kontantkortet jeg bruker nå ikke har nok data,299kr for 3gb hos en av hovedpimpene.Det holder kanskje 10dager hos meg. Har sett litt rundt etter mye gb men prisen er jo helt sinnsyk. Så 399 for 1tb er veldig lokkende. Og hva er poenget å dele egen data til hele nabolaget,som jeg leser her. Hvor lite lur kan man være? Helt fortjent at sånne blir kuttet ut når det ødelegger for andre.

 

Er det bindingstid på chili sin fridata?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oioioi, hva skal de bruke som unnskyldning for å kaste ut kunder nå da? :)

 

Kaste ut? Har ikke fått testet abbonementet, men skulle gjerne gjort det med UHD episoder fra netflix, brent gb'ene fort..

 

Håper det blir, vet flere venner som trenger det ettersom og få satt opp fiber i ødemarken koster flesk mens bruken på gb'en demmes er på over 200-300 gb i/mnd.

Lenke til kommentar

Kaste ut? Har ikke fått testet abbonementet, men skulle gjerne gjort det med UHD episoder fra netflix, brent gb'ene fort..

 

Håper det blir, vet flere venner som trenger det ettersom og få satt opp fiber i ødemarken koster flesk mens bruken på gb'en demmes er på over 200-300 gb i/mnd.

Jeg og minst en annen kunde ble kastet ut med påstander om at vi hadde delt data, noe som for min del ikke var sant, det er også mange kunder som har opplevd at de blir flyttet over på 12GB abo hvor påstanden fra chili er at de har delt data.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg og minst en annen kunde ble kastet ut med påstander om at vi hadde delt data, noe som for min del ikke var sant, det er også mange kunder som har opplevd at de blir flyttet over på 12GB abo hvor påstanden fra chili er at de har delt data.

Men kan de bevise på at du har delt?

 

Tror jeg husker at flere sa de skulle teste abonnementet med store filer, men kan vel ikke ha så veldig mye å si..

 

edit:

Ut ifra artikkelen vinner vi på og dele på andre enheter vi eier, men hvordan Chili skal finne ut om du deler med andre undrer jeg litt på.

Endret av MultiGamerClub
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men kan de bevise på at du har delt?

 

Tror jeg husker at flere sa de skulle teste abonnementet med store filer, men kan vel ikke ha så veldig mye å si..

 

edit:

Ut ifra artikkelen vinner vi på og dele på andre enheter vi eier, men hvordan Chili skal finne ut om du deler med andre undrer jeg litt på.

Jeg hadde altså hverken delt med andre enheter eller andre personer, så de hadde ikke noe bevis, og fremla heller ikke noe bevis.

 

De presterte litt senere å bryte inkassoloven, så jeg endte opp med å ikke betale en eneste krone :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Når var det jo det faktum at enkelte idioter brukte 200gb på 1-2 dager, og kalte det normalt bruk, som fikk Chili til å reagere.

Glad for at de er kastet ut, og håper de fortsetter å kaste ut slike idioter.

Så kan vi andre ha det beste abonnementet i Norge for data, og de kan betale det hvite i øyet for mini-kvoter på data :-)

Er det ulovlig og bruke abonnementet, selv om det er veldig mye gb på så kort tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når var det jo det faktum at enkelte idioter brukte 200gb på 1-2 dager, og kalte det normalt bruk, som fikk Chili til å reagere.

Glad for at de er kastet ut, og håper de fortsetter å kaste ut slike idioter.

Så kan vi andre ha det beste abonnementet i Norge for data, og de kan betale det hvite i øyet for mini-kvoter på data :-)

Selger du 1000GB så selger du 1000GB, du er med andre ord glad for at de ikke selger det de reklamerer for?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...