Gå til innhold

Dette krever Assassin's Creed Unity av PC-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ubisoft og PC er den verste kombinasjonen tenkelig. Og disse minimumskravene er virkelig latterlige. Nekter å tro at spillet kommer til å være så avansert at det egentlig burde være nødvendig med så kraftig PC. Det er bare latskap.

Hvis jeg kommer til å kjøpe spillet blir det på Xbox One/PS4. Men vet ikke om jeg gidder. Til og med om spillet blir veldig bra er jeg lei av formelen, og har ikke lyst å støtte Ubisoft med pengene mine, de er etter min mening like fæle som EA for tiden.

Det triste er jo at Ubisoft lar være å optimalisere spillene sine for PC, fordi de forventer å selge dårlig på plattformen. Men de dårlige portene og høye kravene gjør jo at færre ønsker å kjøpe spillet til PC ...! For ikke å nevne at PC-gamere er forbanna over hvordan Ubisoft behandler de, med uPlay og late porter, så mange laster ned spillene ulovlig i stedet for å gi penger til Ubisoft, av ren trass. Det blir en selvoppfyllende profeti fra Ubisofts side.

Jeg har basically PC-en de setter som minimum (litt bedre prosessor, 8gb ram), og klarer å kjøre alle nye spill i 60 FPS og 1440P, ved å skru ned på skygger og AA. Så at dette spillet, som ikke ser noe spesielt ut i det hele tatt, skal kreve så mye synes jeg er merksnodig.

Endret av Jakoozie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje dette betyr at det ikke er begrensning på 60fps i Unity :-);-)

 

Dette er minimums krav for å få en akseptabel opplevelse slik ubisoft ser det. Xbox One gir en akseptabel opplevelse for å si det slik.

Tviler sterkt på at du får 60fps med GTX 780 slik jeg leser kravene.

Kort sagt ekstremt råtten optimalisering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det betyr på ingen måte at spillet er krevende. For å få til de minimumskravene må de ha laget det dårligst kodede spillet som Steam har sett. Et R9 270 er kraftigere enn konsoll, men du må altså ha et kort som er litt svakere enn R9 280X som minimumskrav? Det er jo bare latterlig. Håper Steam stenger alle ubisoft spill ute pga av elendig kvalitet. Absolutt ingen bør kjøpe spill fra Ubisoft, rett og slett.

 

De har og prestert å kalle 30 fps best tim action og adventure spill, og at det skal være mest cinematic. De har også prestert å si at piksler bare er et tall og betyr ingenting. Kan Stortinget innføre lover mot salg av Ubisoft i Norge? plz?

 

De lager spill med elendig kvalitet, lyger til forbrukerene (ikke vanskelig å bevise engang, så mange eksempler), tar ekstra betalt for innhold som en forventer å få når du kjøper spillet osv osv osv.

 

For å ikke snakke om at Uplay gjør det nærmest umulig å spille spillene du har. Prøvde å spille gjennom AC 2 og AC3. Etter 3 timer med slit (inkluderer du tiden det tok for å downloade AC sånn 3 ganger blir det jo utrolig høyt) klarte jeg endelig å få ac til å fungere. Spilte 80%, så stoppet bare spille å virke. Jeg er stolt over å aldri ha kjøpt et Ubisoft spill ialfall, trist at Nvidia velger å legge med så mange av Ubisoft sine spill gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det betyr på ingen måte at spillet er krevende. For å få til de minimumskravene må de ha laget det dårligst kodede spillet som Steam har sett. Et R9 270 er kraftigere enn konsoll, men du må altså ha et kort som er litt svakere enn R9 280X som minimumskrav? Det er jo bare latterlig. Håper Steam stenger alle ubisoft spill ute pga av elendig kvalitet. Absolutt ingen bør kjøpe spill fra Ubisoft, rett og slett.

 

De har og prestert å kalle 30 fps best tim action og adventure spill, og at det skal være mest cinematic. De har også prestert å si at piksler bare er et tall og betyr ingenting. Kan Stortinget innføre lover mot salg av Ubisoft i Norge? plz?

 

De lager spill med elendig kvalitet, lyger til forbrukerene (ikke vanskelig å bevise engang, så mange eksempler), tar ekstra betalt for innhold som en forventer å få når du kjøper spillet osv osv osv.

 

For å ikke snakke om at Uplay gjør det nærmest umulig å spille spillene du har. Prøvde å spille gjennom AC 2 og AC3. Etter 3 timer med slit (inkluderer du tiden det tok for å downloade AC sånn 3 ganger blir det jo utrolig høyt) klarte jeg endelig å få ac til å fungere. Spilte 80%, så stoppet bare spille å virke. Jeg er stolt over å aldri ha kjøpt et Ubisoft spill ialfall, trist at Nvidia velger å legge med så mange av Ubisoft sine spill gratis.

 

 

Er skuffa over at Ubisoft driter i gameplay både på konsoll og PC. Men finner nok betre spill å bruke pengane på garantert.

 

 

 

Virker som om veldig mange mennesker er uenige med dere:

 

http://www.metacritic.com/search/all/assassin%27s%20creed/results

Lenke til kommentar

 

Det betyr på ingen måte at spillet er krevende. For å få til de minimumskravene må de ha laget det dårligst kodede spillet som Steam har sett. Et R9 270 er kraftigere enn konsoll, men du må altså ha et kort som er litt svakere enn R9 280X som minimumskrav? Det er jo bare latterlig. Håper Steam stenger alle ubisoft spill ute pga av elendig kvalitet. Absolutt ingen bør kjøpe spill fra Ubisoft, rett og slett.

 

De har og prestert å kalle 30 fps best tim action og adventure spill, og at det skal være mest cinematic. De har også prestert å si at piksler bare er et tall og betyr ingenting. Kan Stortinget innføre lover mot salg av Ubisoft i Norge? plz?

 

De lager spill med elendig kvalitet, lyger til forbrukerene (ikke vanskelig å bevise engang, så mange eksempler), tar ekstra betalt for innhold som en forventer å få når du kjøper spillet osv osv osv.

 

For å ikke snakke om at Uplay gjør det nærmest umulig å spille spillene du har. Prøvde å spille gjennom AC 2 og AC3. Etter 3 timer med slit (inkluderer du tiden det tok for å downloade AC sånn 3 ganger blir det jo utrolig høyt) klarte jeg endelig å få ac til å fungere. Spilte 80%, så stoppet bare spille å virke. Jeg er stolt over å aldri ha kjøpt et Ubisoft spill ialfall, trist at Nvidia velger å legge med så mange av Ubisoft sine spill gratis.

 

 

Er skuffa over at Ubisoft driter i gameplay både på konsoll og PC. Men finner nok betre spill å bruke pengane på garantert.

 

 

 

Virker som om veldig mange mennesker er uenige med dere:

 

http://www.metacritic.com/search/all/assassin%27s%20creed/results

 

 

Jeg snakker ikke om hvordan spillene er. Jeg har ikke noe mot de som sitter og utvikler spillene på lavere nivå osv. Jeg liker ikke Ubisoft som selskap, uavhengig av hvor gode spill de lager. Hvis Far Cry 4 viser seg å være et utrolig bra spill vil jeg fortsatt ikke kjøpe det. Det kan få 100 på metacritic, og jeg ville ikke kjøpt det fordi det er Ubisoft. Hvis folk ikke slutter å kjøpe elendige produkter fra et selskap som narrer og lyger til kundene sine, så fortsetter de. Ubisoft viser klart at de ikke bryr seg, så lenge de fleste er uvitene om det og fortsetter å kjøpe spillene. Alt det Ubisoft gjør når ikke frem til almenheten, det er bare et fåtall som leser på spillrelaterte sider. Derfor selger Ubisoft massevis. Eneste måten er å ikke kjøpe. Ingen Ubisoft spill. Og for all del, hvis du skal kjøpe bør du absolutt aldri pre-ordere. Du vet aldri hva kvalitet du kan få når det gjelder Ubisoft. Håper du er klar over at Ubisoft har satt produksjon av PC versjon til Ubisoft Ukraine. Det vil altså si at de bare har funnet et landet med mye og billig arbeidskraft, slik at de kan bruke minst mulig penger på PC port, siden de ikke bryr seg om kvaliteten uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kanskje dette betyr at det ikke er begrensning på 60fps i Unity :-);-)

Dette er minimums krav for å få en akseptabel opplevelse slik ubisoft ser det. Xbox One gir en akseptabel opplevelse for å si det slik.

Tviler sterkt på at du får 60fps med GTX 780 slik jeg leser kravene.

Kort sagt ekstremt råtten optimalisering.

Godt mulig at det er dårlig optimalisering men allikevel er det latterlig å låse spillene på 60fps. Har to stk gtx 780 i sli ligger stabilt på 120fps i gjennomsnitt i Shadow of mordor med alt på max. Tviler på at Unity kan være verre optimalisert.

Endret av Jedi Jordal
Lenke til kommentar

Det er da virkelig ikke så syke systemkrav...? Black flag går fint på min ikke altfor bra bærbare pc, det må da kalles ganske bra optimalisert, så å si at ubisoft ikke kan å optimalisere er vel... feil?

 

Spør du meg er det på tide at noen virkelig dytter grafikk kvaliteten opp noen hakk. Det er jo det folk har hylt etter lenge, med tanke på at alle spill til nå har blitt laget til gammel generasjon konsoll og ny. På tide de fokuserer på ny, å ja, det betyr økte systemkrav også på pc.

 

Ingen ting slår gaming på pc, men det har altid betydd at man må oppgradere litt ofte for å følge med.

 

Vent med å slakte Unety sine system krav til vi faktisk har prøvd det. La oss håpe systemkravene betyr sinnsyk grafikk og teknologi fremofor sinnsykt dårlig opptimalisering :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...