Gå til innhold

magne.moe

Medlemmer
  • Innlegg

    1 656
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

magne.moe sine prestasjoner

519

Nettsamfunnsomdømme

  1. slet med å overlevere det forfalskede papiret for å omplassere lex måtte stjele det ut av skuffen til en dame som jeg ikke hadde gitt det til Du må stjele orgialen fra dama som jobber for grevinnen. Så få det forfalsket, så den vanskelige delen få det stemplet som er vanskelig, tiden du bryter deg inn er velding viktig, invisibility er veldig nytting her, så levere det til grevinnen.
  2. Flerspiller spill krever at du er online. Om du ikke kan ha private servere så dør spillet når disse servere skrues av. Og siden du ikke kan selge mikrotransaksjoer på private servere er de en utdøende i aaa spill.
  3. Hvordan vet de at du har ei cp plate den gangen med koden? Uten en grundig ransakelse. Nå han kunne ikke bruke det. Men kjekt å ha. mer et problem noen av verktøyene kunne også ha blitt borte.
  4. Jeg tror en remaster av Morrowind er langt mer kostbart enn Obilvion, spesielt med tanke på at Morrowind ikke har noe lyddialoger fra før. Jeg tror Morrowind trenger lyddialoger for å være relevant i dagens marked, uavhengig av hvor bra spillet i grunn er. Jeg tror alle spill i en serie alltid har veteraner som helst skulle sett et annet spill i serien bli remastered. Hvorfor fikk Skyrim en remaster først når det var det nyeste? Nå har vi Oblivion Remastered, og med litt flaks får vi TES6 og Morrowind remastered. Når det kommer til Daggerfall, er en remaster veldig usannsynlig fordi det grafisk og teknologisk helt utdatert så vi snakker i så fall om en remake, reboot, samt omfatter daggerfall hele Tamriel og vil gjøre nærmest alle de andre spillene litt overflødige. Jeg tror også at daggerfall vil føles veldig tomt ut med den størrelsen i dag. Skyrim har hatt så mange relanseringer det er latterlig. En UE front bør være enket. Morowind, mye vanskeligere, ja du har det in Elder scrol online. Vivec byen er under konstruksjon som et interessant. Systemene er også mye mer utdaterte en i Oblivion.
  5. Er jo first person😅 Leveling systemet er heldigvis overhalt da det var ganske katastrofe i originalen. Jup men 3rd person er mer som i Skyrim etter det jeg forstår. leveling er noe i midten mellom Skyrim og Oblivion, samme med level scaling. trenger en ny SSD for dette, men litt redd jeg har spilt originalen litt for mye. Ilusionist, command creature for 7 sekunder eller noe, bruk mot goblin warlords og de blir permanent fiendtlige mot gobliner når de angriper dem 3-5 ganger. Skyrim nerfed magi men ga oss stealth archer.
  6. Du har denne. Nå er han snill med Oblivion når det gjelder tilfeldig dialoger. Du har klassikeren: Good day- nice to see you. I saw an mudcrab yesteday, horible creatures I'm done talking to you- Goodby, this was angry voice, men npc snakker.
  7. Enig med deg, for Oblivion så ønsker jeg å beholde den følelsen. Ville brukt Fallout 4 engine, Grafikk oppdatering, level scaling som Skyrim og Fallout. Behold spell crafting, Fiks for dumme ting men behold følelsen. Morrowind ja her må du bygge hele greia på nytt så UE5.
  8. Stemmer det. Det er flere spill som tilbyr instansierte rom eller hus og kaller det "Player Housing." Løsningene som ofte er isolerte fra resten av spillverdenen og mangler både dybde og betydning. I stedet for å føles som en integrert del av spillets økosystem eller sosiale struktur, blir de mer som statiske dekorasjonsgallerier. Selv om de teknisk sett gir spillerne et sted å "bo," mangler de den kreative friheten og innflytelsen på verden rundt som virkelig kunne gjort systemet engasjerende og meningsfullt. Alternativet til instansierte hus er å ha store sovebyer med hus eller at de få husene er drit dyre. Og ja hus er en en ting noen elsker men de fleste ser som meeh men har en del nytte
  9. Ja Hogwarts Legacy var woke, men at hele den Amerikanske spill pressen gikk til krig mot det hjalp dem veldig mye. Det var også et godt spill. Og Hogwarts Legacy var ikke veldig woke slik concord var, det var elementer men ikke et fokus for spillet.
  10. Selvsagt, nå tror jeg ikke spillet hadde vært en suksess selv med bra karakterer. Men trolig mye over 100 ganger så mange spillere. Det er en overfylt sjanger og mekanismene var ikke særlig gode og mange mente du var for treg, men det forklarer ikke den totalt mangel på interesse. Ikke en gang under åpen beta. Og regner med mange kanskje mesteparten var folk som streamet eller lagde videoer.
  11. Selvsagt er det en minoritet. En jævla plagsom og høylytt minoritet som suger all oksygen ut av enhver diskusjon og som forsøker å presse det forskrudde synet sitt ned i halsen på alle andre (ironisk nok). Det "moderne" publikum er veldig lite. Få av dem spiller spill og hero shooters er en liten del av alle som spiller pc eller konsoll spill. Dette gikk som forventet. Selskaper må lære at dere job er å lage spill som mesteparten av kundemassen vil kjøpe, ingenting mer. Å dra moderne amerikansk politikk in i dem og de vil ikke selge. Mer gøy, rykter på Youtube at dette spillet kostet $400M. Vi vil se et høyt nummer av AAA spill vil floppe hardt. Men tror ingen vil toppe Concord De mer smarte trekke spillene, rykte at GTA6 utsettes 2 år.
  12. Takk for advarselen, lange cutscenes i spill er noe av verste jeg vet. Særlig om man ikke kan skippe de. I enkelte få AAA spill er korte cutscenes greit. Men dette hørtes helt horribelt ut. 20-25 timer cutscenes er helt ufattelig lenge, et helt døgn liksom. Jeg skal spille, ikke se verdens mest langdryge film liksom... Men sikker noen særinger der ute som liker det også, 😘 til dere. Mener cutscenes er stort sett unødvendig i en RPG, karakterene gjør ting og snakker uansett så la det være en del av spillet. Korte der du ser ting det er vanskelig å gjøre i spillet er helt ok.
  13. Historien gjentar seg. Vi så det samme i MMO-sjangeren etter suksessen til Wow. Dem som spilte MMO hadde allerede investert i spillet, og var ikke villig til å oppgi denne innsatsen ved å starte noe nytt. Da kom det en rekke store spill som enten floppet eller ikke levde opp til forventningene (Old Republic, Middle Earth Online, Wildstar osv). Jup og dette er de mest kjente haugevis av andre som er temmelig ukjente side de døde fort. Og det er som dere sier, spiller man et online spill skal det mye til for at du bytter.
  14. Hvorfor mener du det er et problem? Det ville knapt blitt produsert hverken film, serier eller spill i Norden, eller forsåvidt i Europa dersom det ikke fantes støtteordninger. At du ikke er enig i det du kaller "ideologien" til noen av produksjonene er ikke et problem for andre enn deg selv. Vel å gi støtte til et spill som har under 100 spille det er å brenne penger. Ja det ville ha noe mening om spille var om Norge eller Norsk mytologi selv om det ikke handlet om vikinger og du mister 90% av spillere. Men et spill fordi Trump vant valget siden er ikke noe noe Norge skulle støttet. Har dette et publikum utenom studio og venner er mer viktig.
×
×
  • Opprett ny...