Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Bulkrate lønner seg bare hvis du bestiller mange av en ting. Hele poenget med bulkrate er å få store kvanta billigere. Jeg bestillte meg 10 sata-kabler. Sparte ca $4 på å velge bulkrate, selv etter bulkrategebyret ble lagt på.

 

-C-

 

sparte du 4$ ?!

 

HEIS FLAGGENE, SEND BREV HEIM TE A MOR!

Nå var det i utgangspunktet kun et eksempel for å vise poenget med bulkrate... Men når jeg fikk 10 kabler for $8.20 istedet for $12.40...

Er ikke hele poenget med å bestille ting fra DX å få det billig?

 

Så ta sarkasmenedine og dra... troll...

 

-C-

 

SÅ POENGET MED Å BESTILLE FRA DX ER FOR Å FÅ TING BILLIG?

 

NEI SIER DU DET

 

neida, skal slutte, jeg hadde bare akkurat betalt en regning idagtidlig når jeg svarte, så var litt grumpy :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bare gode erfaringer med FocalPrice. Dog ikke hatt behov for hjelp/service/retur så langt. Liker selve siden og oppsettet til FocalPrice bedre enn DX. De har dog noe dårligere utvalg så det blir flere ordre til DX enn FocalPrice.
Jeg har også bare gode erfaringer med focalprice, men har bare kjøpt 2 acekard og 2 2gb minnekort der. De sender også pakkene merket som gift med lav verdi, så det kan jo være verdt et forsøk om man skal kjøp en enkeltgjenstand til over 200kr.

 

Har focalprice samme betingelser som dealextreme ? Tenker da på gratis frakt og ingen ekstra gebyrer ?

Siden ingen har svart: Ja, det fungerer på akkurat samme måte som DealExtreme. Ingen ekstra fraktpris og ingen skjulte gebyrer. For å få trackingnummer på FocalPrice må du dog handle for over $20, mens på DealExtreme får du trackingnummer på ordre over $15.

Lenke til kommentar
Pakken min ankom Oslo igår i 14-tiden, bor 45 minutter unna Oslo, når kan jeg vente å få den? Skal den innom noe før den blir sendt videre?

Hvis pakken er rekommandert, som den sannsynligvis er siden du kunne spore den, så må du dit og hente den, hvis den ikke blir sendt videre til din lokale "post i butikk" eller lignende. Du skal få en lapp i postkassen.

Lenke til kommentar
Har bare gode erfaringer med FocalPrice. Dog ikke hatt behov for hjelp/service/retur så langt. Liker selve siden og oppsettet til FocalPrice bedre enn DX. De har dog noe dårligere utvalg så det blir flere ordre til DX enn FocalPrice.
Jeg har også bare gode erfaringer med focalprice, men har bare kjøpt 2 acekard og 2 2gb minnekort der. De sender også pakkene merket som gift med lav verdi, så det kan jo være verdt et forsøk om man skal kjøp en enkeltgjenstand til over 200kr.

 

Ok, så hvis jeg forstår deg riktig så kan man kjøpe for over 1000 uten at man trenger å ponge ut for moms? :!: ?

Lenke til kommentar
Har bare gode erfaringer med FocalPrice. Dog ikke hatt behov for hjelp/service/retur så langt. Liker selve siden og oppsettet til FocalPrice bedre enn DX. De har dog noe dårligere utvalg så det blir flere ordre til DX enn FocalPrice.
Jeg har også bare gode erfaringer med focalprice, men har bare kjøpt 2 acekard og 2 2gb minnekort der. De sender også pakkene merket som gift med lav verdi, så det kan jo være verdt et forsøk om man skal kjøp en enkeltgjenstand til over 200kr.

 

Har focalprice samme betingelser som dealextreme ? Tenker da på gratis frakt og ingen ekstra gebyrer ?

Siden ingen har svart: Ja, det fungerer på akkurat samme måte som DealExtreme. Ingen ekstra fraktpris og ingen skjulte gebyrer. For å få trackingnummer på FocalPrice må du dog handle for over $20, mens på DealExtreme får du trackingnummer på ordre over $15.

 

Hvorfor må en handle for en viss sum for å få sporingsnummer ?

Lenke til kommentar
Ok, så hvis jeg forstår deg riktig så kan man kjøpe for over 1000 uten at man trenger å ponge ut for moms? :!: ?
Tollen finner gjerne på å stoppe den. ;)

Siden frakten er gratis, er det jo ingen vits i å kjøpe flere ting som til sammen kommer opp i store summer, men skal man ha en enkelt ting som koster 250kr f.eks, så er det jo kjekt.

Lenke til kommentar

Ifølge sporingen så har pakken min ankommet det lokale postkontoret også står det at jeg kan hente den, men jeg har ikke fått noen hentelapp/nummer. Kan jeg hente den allikevel? Har isåfall kollinummeret som jeg brukte til å spore pakken

 

Edit: Hadde visst fått hentelapp i posten. Først trodde jeg de hadde driti seg ut siden det arket jeg fikk var tomt, men så så jeg at de faktisk har tatt svært bilde av selve pakka på forsiden :p

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar
Ifølge sporingen så har pakken min ankommet det lokale postkontoret også står det at jeg kan hente den, men jeg har ikke fått noen hentelapp/nummer. Kan jeg hente den allikevel? Har isåfall kollinummeret som jeg brukte til å spore pakken

 

Edit: Hadde visst fått hentelapp i posten. Først trodde jeg de hadde driti seg ut siden det arket jeg fikk var tomt, men så så jeg at de faktisk har tatt svært bilde av selve pakka på forsiden :p

Hehe :p

 

Men uansett så lenge du har sporingsummer så er det bare ta med det også skriver de ut en kviterings lignendes ting så skriver du under på den også får du pakka di uansett! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...