Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst på en slik, men lurer på om den vil lage statisk elektrisitet i rommet mitt(hvor jeg har pcen og TVen, som jeg ikke vil ha noe statisk elektrisitet inærheten av..). Er det noen som vet om det vil komme statisk elektrisitet?

 

(Linker til FocalPrice fordi de har mest informasjon, de selger denne på DX også :p)

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar
@Oysteinkn: vet ikke om / hvor mye statisk elektrisitet den lager, men enhver ione-basert luftrenser vil lade (ionisere) støvpartiklene i rommet, med det resultat at skiten setter seg på veggene. Etter noen måneder så vil du ha svarte vegger.

 

Tror jeg dropper den der. Uansett hvor bra eller dårlige de der ionene er for meg så lager alle "inoizere" litt ozon gass har jeg funnet ut. Og det er nok ikke så veldig bra iom. at det er en giftig gass.

Lenke til kommentar

Flere som synes ting går tregt for tiden?

 

Jeg har tidligere nevnt denne: Shipment Date: 10/19/2009 3:14:31 AM

 

Altså nesten 1 måned nå.

 

Men også denne: Shipment Date: 11/4/2009 2:26:23 AM

 

Denne er heller ikke kommet, jeg synes det går veldig tregt der nede for tiden. Jeg er forøvrig en kunde som mottar pakker fra DX nesten hver dag, men nå har det vært stopp i nesten 2 uker, får snart abstinenser. :(

 

Skal nevnes at begge pakkene er under 15 USD og har ikke sporingsnummer. Begge inneholder små-ting som ellers går veldig fort.

Lenke til kommentar
Nå er det 2 gang en HDMI kabel ryker derfra.. Så nå skal jeg kjøpe en norsk på Biltema til 140 kr :(

Ja, lykke til med å finne en "norsk" til 140.- :p

 

Jeg har fått en defekt en jeg også. Sente inn RMA og fikk ny tilsendt. M.a.o. no problem.

 

Bare det at prosessen til dette tar 3-4 emailer. Så jeg orkerr ikke.

Lenke til kommentar
Flere som synes ting går tregt for tiden?
Japp, min pakke ble sent for to uker siden. Og fant ut etter at jeg hadde bestilt at den var et par cent under 15$, så aner ikke hvor den (ingen sporing).

HK Post som er treig tydeligvis. Har julerushet starta allerede?

Det ser ikke ut til at det er noe spesielt system med sporing eller ei.

En pakke til 8 dollar ble sendt med sporing, restleveransen til 17 dollar ble sendt uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...