Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke nevnt noe i annonsen om hvem som har gjort jobben. Så er sikkert ikke mulig å oppdrive kvittering på et eneste minutts arbeid.

 

Skulle jeg først hatt E46 med stramt strikk, hadde jeg lagt i 100.000 ekstra for å få en M3. 

Stalka han litt på facebook :p ser ut som han er mekaniker og har gjort meste av jobben selv, så der har du muligens svaret på det

Lenke til kommentar

Du kan få min e46 (316i) 2005 modell som har felt en hjort mye billigere, den er fikset etter det. Det kan ikke han skryte på seg.

Siden jeg har en stasjonsvogn må jeg vell opp i pris til 250k i pris, så må jeg ned til 200k siden du må oppgradere motoren til tilsvarende.

Jag fatter ikke at noen kjøper en bil med "vennligst ødelegg motoren min filter" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan få min e46 (316i) 2005 modell som har felt en hjort mye billigere, den er fikset etter det. Det kan ikke han skryte på seg.

Siden jeg har en stasjonsvogn må jeg vell opp i pris til 250k i pris, så må jeg ned til 200k siden du må oppgradere motoren til tilsvarende.

Jag fatter ikke at noen kjøper en bil med "vennligst ødelegg motoren min filter" 

 

Problemet er ikke motoren og kompressorkit, 305 hk på 328i takler det fint, ESS tuning kan love det stabilt uten noen problemer med motor, 330i får rundt 340-350, så det høres riktig ut på en 328i.

193 hk org 328i / 231 hk org 330i.

 

Problemet er prisen, hvordan man i alle dager får for seg en slik pris med en slik km.stand var for meg helt ufattelig. Man kan ikke plusse på alt av kostnader og det skal liksom bli prisen for bilen når du selger den :wee:

 

edit:

tror han der kan forvente seg utrolig lite interesse, skambud, og bortkasta 500 kr eller mer for en annonse på finn siden det mest sannsynlig ikke blir noe ut av det opplegget der hvis han er sta på prisen.

Tror jeg hadde gitt max 130-140 tusen for den bilen der, og selv da tror jeg folk ville ment jeg var gal.

Endret av tezzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=144862739

 

(bilde 4)

punkt 2.4 Hjulinnstilling: alvorlig feil hjulstilling, ratt står skjevt

 

Fått en smell i forstillinga, kjørt på en stein eller noe, eller kan det bare være enkel "mekanisk" fix? Ser jo hel ut i karosseri/fronten bortsett fra en liten bulk i høyre forskjerm.

 

Hva tror dere har skjedd eller er problemet/årsak her?

 

(jeg skal uansett ikke ha den for å si det sånn, er bare vitebegjærlig)

Lenke til kommentar

Har selv møtt fortauskanten, og det ble fikset med en ny nedre bærearm og en firehjulskontroll. Det er ikke lett å si hva skaden er, men det er uansett ingenting jeg ville gamblet på. Har den fått seg et hardt nok kakk så risikerer man å måtte bytte hele traversen, eller enda verre så sitter man med rammeskjevhet.

 

Bilen har nok møtt veggen ser det ut som.

034_432622760.jpg

 

Skal jeg gjette ut fra "Produkt på glass eller lyskilde som åpenbart reduserer lysstyrke eller endrer farge på lyset [...]" så tipper jeg dette har vært en ungdomsbil på hella donk felger som ble dumpet hos Arne etter et møte med autovernet med knust felg og skjev forstilling.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke lett å si hva skaden er, men det er uansett ingenting jeg ville gamblet på. Har den fått seg et hardt nok kakk så risikerer man å måtte bytte hele traversen, eller enda verre så sitter man med rammeskjevhet.

 

Enig.

 

I den grad noen vurderte denne bilen, burde de koste på seg noen hundrelapper å få kjørt bilen til kontroll utelukkende med hensikt å avdekke den konkrete årsaken, og dermed hvorvidt det er lønt å satse på. Men spørs om noen gidder ta seg bryet.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Et par innlegg som diskuterer hvorvidt en bør handle eller ikke basert ene og alene på etnisitet til en selger er fjernet. Dette er ikke innenfor diskusjon.no's retningslinjer.
 
Modereringen skal ikke diskuteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...