Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men når du kaller noen snill som et lam så snakker man ikke om at de lukter avføring. Når man sier at en bil kjører som en gokart så mener man at den er leken, lett og står som klistret i svingene. Har man kjørt gokart så skjønner man hva man etterlengter.

haha jaas :p

 

men han burde egentlig bare ha sletta alt som stod i store bokstaver.. Det ødelegger jo mer enn det gjør godt..

Greit vi skjønner det er sikkert en rå bil, og alt det der.. men selger virker jo gal og en sånn skal man liksom kjøpe bil av?

 

Her er enda ett eksempel :p

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=143948223

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Carmax er vel der Doug Demuro har handlet upålitelige biler med "bumper to bumper warranty"?

Det her er vel neppe det samme greiene selv om de kaller seg "Carmax Norge AS"?

Lenke til kommentar

Huff, jeg blir bittelitt sint hver eneste gang jeg ser han på YouTube. Ender opp med å se alle videoene han legger ut likevel, men for et brødhue.

Er ikke det litt av poenget? "Mannen i gata" synspunkt på ting, samtidig som han selvsagt har egne meninger og erfaring med ganske mange forskjellige biler nå.

Lenke til kommentar

Er ikke det litt av poenget? "Mannen i gata" synspunkt på ting, samtidig som han selvsagt har egne meninger og erfaring med ganske mange forskjellige biler nå.

 

Han har erfaring med mange biler ja, men det virker som det veldig mye han ikke forstår noenting av. Bare mitt inntrykk, altså. Har ikke noe problem med at andre oppfatter han som en tipp-topp fyr.

Lenke til kommentar

Han har erfaring med mange biler ja, men det virker som det veldig mye han ikke forstår noenting av. Bare mitt inntrykk, altså. Har ikke noe problem med at andre oppfatter han som en tipp-topp fyr.

Tror ikke han kunne forklart så mye om hvordan det meste av mekanikk i bilen fungerer, men det er vel heller ikke spesielt nødvendig for det han holder på med?

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å leite frem eksempler, men det virker bl.a. stadig som han latterliggjør løsninger han har misforstått poenget med. 

Jeg skjønner hva du mener. Noen ganger pirker han veldig på "..og denne knappen gjør jo ingenting, se jeg trykker og trykker og ingenting skjer!" mens seeren vet at han sitter og åpner og lukker bensinlokket vilt(tilfeldig eksempel).

Lenke til kommentar

Carmax er vel der Doug Demuro har handlet upålitelige biler med "bumper to bumper warranty"?

Det her er vel neppe det samme greiene selv om de kaller seg "Carmax Norge AS"?

Ingen sammenheng. Carmax Norge AS er et relativt nyregistrert selskap. Finnes et selskap som heter Carmax AS også, som heller ikke har noen sammenheng med det amerikanske bruktbilforhandlerkjeden.

Lenke til kommentar

 

Denne må vi dele på bimmers, sikkert noen som kjenner ham der ?

 

Nei skal ikke være frekk ... men til den prisen burde jo teksten i annonsen være ganske mange hakk bedre.

 

Både med rust garanti dokumentasjon

NAF test i ryggen.

Skal på EU i mai? Burde godkjent den først.

I det minste vært innom på kontroll og vist seddelen.

Mye mer detaljert om stand på bil.

Ikke vinterkjørt av tre siste eiere? Garantert ?

 

Kunne fortsatt i det uendelige ...

med tanke på pris alder og km ... det er ikke alt som glitrer som er gull ... selv med dyre felger og luft ... ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...