Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke by på biler usett. Møt opp, prøv bilen, argumenter på pris.

Jeg svarer aldri på bud uten at vedkommende møter opp og prøver seg face to face.

 

Det var kun for å få han til å snakke

 

ooog for at jeg skulle virke hvertfall noe interessert da

han skrev faktisk han ikke var interessert i å fortelle noe som helst men gjorde det likevel :p

Endret av tezzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner meg om denne https://www.aftenposten.no/bil/Bilen-har-ikke-rort-seg-en-centimeter-Men-verdien-har-okt-med-flere-hundre-tusen-kroner-12314b.html

 

God investering, men kan ikke se noen biler fra etter 2000 som kan bli mye verdt i fremtiden for å være ærlig, kanskje nissan gtr evt viper men igjen har blitt lagd mange viper gjennom åra og er ganske lett å finne en i usa.

Lenke til kommentar

Minner meg om denne https://www.aftenposten.no/bil/Bilen-har-ikke-rort-seg-en-centimeter-Men-verdien-har-okt-med-flere-hundre-tusen-kroner-12314b.html

 

God investering, men kan ikke se noen biler fra etter 2000 som kan bli mye verdt i fremtiden for å være ærlig, kanskje nissan gtr evt viper men igjen har blitt lagd mange viper gjennom åra og er ganske lett å finne en i usa.

Tja, godt holdt rustfri Mercedes 210 må jo være fin musemsgjenstand om ikke mange år, da resten av dem har rustet bort :p

Lenke til kommentar

God investering, men kan ikke se noen biler fra etter 2000 som kan bli mye verdt i fremtiden for å være ærlig, kanskje nissan gtr evt viper men igjen har blitt lagd mange viper gjennom åra og er ganske lett å finne en i usa.

Det samme sa man på 80-tallet om 70- og 80-tallerne, på 90-tallet om 80- og 90-tallerne, osv..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det samme sa man på 80-tallet om 70- og 80-tallerne, på 90-tallet om 80- og 90-tallerne, osv..

Føler det er lett å tenke at bilindustrien har gått bort-ifra spesialmodeller, modeller med begrenset opplag, eller en kombinasjon av begge.

Men når jeg tenker meg om så eksisterer de forsatt, Golf GTI Clubsport S f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...