Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=136112340

 

Litt snodig å bruke et sort/hvitt bilde som forsidebilde?

Ser at alle annonsene fra Autoxo er sånn. Sikkert leid inn et reklamebyrå som syns det er en god idé at X-en i firmanavnet er den eneste fargeklatten. De fleste bilene ser ut til å være svarte, grå/sølv eller hvite i utgangspunktet, så jeg ser ikke poenget.

Lenke til kommentar

Autoxo gjør det med alle annonsene sine. 

 

Skal jeg bruke 7 mill på en bil er jeg ressurssterk nok til å bestille den av en autentisk Lamboforhandler og hente den selv i Bologna. Middag, Prosecco og VIP-runde inkludert i pakka.

 

Du kjører selvfølgelig ned med egen bilhenger. Så får du ikke noen km på meteret. De eneste gangene Lambo'n ruller er når jeg kjører av hengeren på biltreff.

Lenke til kommentar

Autoxo gjør det med alle annonsene sine. 

 

 

Du kjører selvfølgelig ned med egen bilhenger. Så får du ikke noen km på meteret. De eneste gangene Lambo'n ruller er når jeg kjører av hengeren på biltreff.

Hele poenget med en slik bil er vel å kjøre den? Hadde ihvertfall vært min intensjon med mindre jeg hadde kjøpt noe som er mer investeringsverdig, f.eks Pagani eller spesialmodeller fra andre fabrikater (se på Ferrari 488 Pista f.eks).

 

Jeg har vært så heldig å få være til stede ved et par utleveringer av dyrere biler i Italia, og kun en gang har jeg opplevd at bilen ble kjørt på en henger for hjemreise til podiet sitt, det var en svart Pagani Huayra til en fransk fotballspiller (fikk sneket til meg et bilde):

post-116700-0-36619300-1550042515_thumb.jpg

 

 

 

Til topic:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=140232032

 

A3 med "RS3"-optikk, egen plog, M3 anderompe og gidd å ta flere bilder da mann.

Endret av Retroman
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kjenner en som kjører C6. Det hender han blir stoppet på grensen når han skal på Citroen-treff på kontinentet, fordi tollerne tror han er en statsmann ute på uhumskheter. Det er ikke så rart, for den franske staten utøvde politisk press på fabrikken for at C6 skulle bli en prestisjetung diplomatkjerre, like ulønnsom som SM på 70-tallet. Den gjør 250 på Autobahn i total komfort og stillhet, og er vel en av de siste bilene som ble produsert uten tanke på sportslige kjøreegenskaper. Den foreløpig siste store Citroen, vi venter i spenning på neste. Macron kjører for tiden rundt i en jævla suv og burde skjemmes.

Lenke til kommentar

Til topic:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=140232032

 

A3 med "RS3"-optikk, egen plog, M3 anderompe og gidd å ta flere bilder da mann.

Føler dette er en typisk annonse (og bildene bare forsterker det), hvor du får én tanke i hodet - "rævkjørt". Trenger ikke nødvendigvis være riktig, men er følelsen jeg sitter igjen med. En bil som får juling nesten hver kjøretur :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hele poenget med en slik bil er vel å kjøre den? Hadde ihvertfall vært min intensjon med mindre jeg hadde kjøpt noe som er mer investeringsverdig, f.eks Pagani eller spesialmodeller fra andre fabrikater (se på Ferrari 488 Pista f.eks).

 

For å si det slik. Hadde det landet 600 mill på bankkontoen min fredag som var, så hadde jeg brydd meg midt i ryggen om bilen kom hjem fra Italia på hjul eller i handlepose. Om det var Lambo eller Ferrari.

 

Det er en oppnåelig drøm for de aller fleste, og mest sannsynlig skal han kjøre den, ikke trille den frem og tilbake for å wowe svette rånere på treff. I like it!

Hva skal jeg mate egoet mitt med om jeg ikke kan grinde menn med snusleppe og dagpenger på biltreff?

 

Rygger bilen alltid på plass så blir det færre og færre km på meteret.....

Jokes on you! Har koblet ut speedometeret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...