Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V5 motor! Sikkert ny teknologi!

 

Vet ikke helt hva du referer til men V5 motorer har jo blitt brukt på blant annet Golf. Teknisk sett er det en VR5, men er fortsatt 5 sylindere i V form.

 

Om det er 5V som står på motordekselet til A6en du referer til står det for 5 ventiler , som igjen betyr at det er 5 ventiler perr sylinder med et total på 20 ventiler ettersom det her er snakk om en rekke 4er.

Lenke til kommentar

Har ellers kjørt rundt med 35 profil på min egen bili 4 år uten å skadet en eneste felg, merkelig med det der...

 

Vanskelig å wi om det er merkelig, for du sier jo ingenting om profilen din. 35% av hva?

Et 375/35 dekk vil ha mye høyere profil en en golf på "sportslige" fabrikkleverte 16"..

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55308375

 

På ingen måter en imponerende bil, men jeg ble faktisk veldig overrasket over hvor sleeper 535 er. Ingen kunne ant at det var 245 hestekrefter i den der.

 

Kamerat ett stykke fra meg hadde 535i E39 manuell, men måtte selge, fikk forlovede, hus og hund.

Det er veldig fine biler, selvsagt føles det nok hakket sprekere med en manuell men det fine er at slike BMWer med litt større motorer har jeg personlig erfart gjerne blir tatt veldig godt vare på nettopp fordi de er verdt å ta vare på. En 2 liter kan man kjøpe når som helst, en 3.5-4.4L krever litt mere oppsparing.

 

edit. Så du hadde 2L i signaturen din, no offence, mange av dem er også nydelige biler

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

HVA BEHAGER!?

 

Men det stemmer ganske godt, mye fordi du setter litt mer pris på bilen din om den ikke er en baseline og du betalte (trolig) rundt 1 million da den var ny. Skulle gjerne hatt en beefy V8er jeg også, men nå betaler jeg allerede en liten formue i forsikring.

På en annen side så finner du brukte deler til M52/M54, og man kan ikke si det samme om M62 her i Norge, så bruk/kast går begge veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...