Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Skal være ærlig å si at rottestyling skal være veeldig gjennomført før jeg lar meg imponere. Du kan dra igjen hvis alt du har gjort et å børste panseret og salte det før hvert regnskyll. Har du derimot Hitlers dildo i hanskerommet, ja da blir jeg imponert.

Så jeg heller mer mot retro enn rotte mao.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Profilen på de dekkene er da strengt tatt ikke noe spesielt lav, vil faktisk si den er relativt høy sammenlignet med hva en standard helt ordinære Audien eller BMWen med 19-20" kjører rundt med. Derimot har han en del dekk strekk for å klare å tucke dekkene inn i hjulbuenne som gjør felgkanter mer sårbare. Har ellers kjørt rundt med 35 profil på min egen bili 4 år uten å skadet en eneste felg, merkelig med det der...

 

Dersom en luft belg rivner eller lignende oppstår som gjør at en kan miste luftrykk er det heller ikke slik at hele bilen faller i bakken, somme luft sett har en faktisk muligheten å justere trykket i hver belg separat med E-Level, en har en fordelingsblokk med åpne og lukke ventiler som fordeler trykket til hvert separat demper, om en mister trykk i en belg av en eller annan grunn mister ikke de andre belgenne trykk. Som alt annet på bil må disse passe på og vedlikeholdes, gjøres dette kommer de ikke nødvendigivis til å streike noengang. Det er jo og en hau med biler som blir levert med former for luftfjeringer, somme kan og bli temmelig lave om en omprogramerer de eller en katastrofal feil skulle oppstå uten at en hører fryktelig mange skrekkhistorier om dette.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

Haha jeg skulle akkurat te å gå fra å lese TV2 nyhetene gå hit og legge inn linken, men der kan man se ja.. Nå blir vel den bilen bare ENDA mer verdt.. For den har vært med i en.. reklamefilm..

 

edit:

 

 

Så hard og lavprofil den der er, så skal det sikkert ikke mer enn en feil-kalkulert fartsdump til før du ødelegger fronten og felgene. Tror du for fullstendig noia over hull i veien når du kjører med den der.

 

Ganske enig også, jeg har KW3 coilovers på 540ien min, den er ikke superlav men det at den er senket gjør at jeg tar fartsdumper helt annerledes enn da jeg hadde org. 328i E46 og kunne kjøre ganske mye fortere over dumper, så jeg har tilpasset kjørestilen min sånn sett. Men uansett herlighet så lav som det der er vel ingen tjent med, en liten feil man ikke hadde regnet med så har man vel gjort skaden.

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...