Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Til den prisen så kan du kjøpe deg et hus i et taxhaven, slippe skatter, slippe kulden, slippe veisalt og kjøpe bilen i tillegg. Er du heldig så har du nok penger igjen til litt smågodt i tillegg.

 

Jeg ville også kjøpt noe litt eldre istedet. Jeg tror ikke jeg hadde fått mer glede av en Aventador enn f.eks en 360 Modena, 997 Mk.2, E60 M5 eller SL 63 AMG.

Litt vanskelig å ergre nabo Jensen med en bil som står på Kypros.

 

 

Du kan heller ergre Nguyen som bare har en Gallardo.

 

 

Har man råd til en Aventador, så har man gjerne såpass mye penger at man sikkert har en Rolls Royce eller mange andre mer komfertable biler...

 

Kunne aldri funnet på å kjøpe meg en ny Rolls Royce eller Bentley, ikke om de hadde kostet halvparten en gang. Det er biler for gamle rikinger og halliker.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Lykke til både til de som skal dytte den Volvoen og han med 520'en. Det kan jo være greit å ha luftfjæring, men jeg har aldri skjønt poenget med å droppe det nesten helt ned når bilen er parkert.

 

Her ser det jo ut som at han har blitt frastjålet dekk og fjærer og bilen står på felgene:

 

88_1032865466_xl.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Ja. Spesielt i forhold til dette:

Det der er en stil for spesielt interesserte og vil i mange tilfeller ikke falle under kategorien "Rice".

Å rice en bil vil i hovedsak si å montere eksteriørdeler for å få bilen til å se ut til å være en mye sprekere bil enn hva det faktisk er. Jeg vil påstå at å gjøre en modifikasjon på en bil som gjør at den i parkert tilstand bare har et par mm klaring i mellom felg og hjulbue er å få den til å se alt annet enn kjapp ut.

 

 

Lykke til både til de som skal dytte den Volvoen og han med 520'en. Det kan jo være greit å ha luftfjæring, men jeg har aldri skjønt poenget med å droppe det nesten helt ned når bilen er parkert.

Enkelte biler kler faktisk å være parkert nede på bakkenivå.

5928554071_5bdab01323_b.jpg

 

c49ea20f5c2dd8df07166b648a7908f1.jpg

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Med andre ord, du har ingen anelse om hva det vil si å rice opp bilen sin.

Hverken klistremerker av denne sort som er på denne bilen eller litt for mye camber faller inn under denne kategorien.

Men men, du har jo bevist meg tidligere at du er kjapp ute med å slenge med leppa og være nedlatende mot andres kjøretøy når denne har en stil du ikke liker.

 

Er vel strengt tatt for mye å forlange inne på et merkefritt forum at folk skal greie å ha litt respekt for andres interesser og stiler.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...