Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en kompis som hadde en slik en. Mener å huske han sa at det var italiensk eller fransk girkasse i disse. Han merka også problemer med girkassa og bytta noen lager for å ordne det problemet. Han har dog solgt den nå. Var visst 7 av 8 som lå ute me nye girkasser da. :grin:

Lenke til kommentar

Fant en søt liten Checy pickup på finn. Bilen har ikke vert registrert på en stund (helt ok det). Bilen er en lett lastebil, og på første bilde har selger tusjet over skiltet. Hvorfor noen gjør dette, er for meg en gåte. Men du kan fint se den grønne fargen og N merket på enden. Vet ikke om jeg skal ringe på bilen eller ringe til politiet... Dagens gåte: stoler nok ikke på eier se finn kode : 55819685

Lenke til kommentar

Denne har jeg sett ligge så syyyyyyykt lenge ute, de som har søkt gang på gang etter E39 vet jo hva jeg snakker om

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51900062&searchclickthrough=true

 

Tror den har ligget minst ett år ute nå, om ikke mer :p

 

Man kan jo få en mer strøken med mindre km.stand til mye lavere pris jo.

 

Daffaq

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55711200&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar

Det er vel ikke noe utrolig med akkurat det, men det ville vært helt for jævlig om Girspaken hadde bare vært halvparten så lang og lengden mellom leddet og innfestingen i girkassa vært den samme.

 

Men ja, utrolig kort gir på disse bilene. Var noe febrilsk prøving og feiling i hektiske stunder i denne bilen som resulterte i at spaken ble satt i 4. istedet for 2. og lignende.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...