Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare koster en Gazillion fordi norske avgifter..

 

Men det er da rart at de fortsatt merkes "Med skilt", "Reg i Norge" etc dersom det er så himla lett å regge dem? Er jo flere uten skilt enn med i skrivende stund.

 

Men denne kunne jeg godt tenkt meg:http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53158027&q=skyline&sort=0&ref=fas&searchclickthrough=true

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Bare koster en Gazillion fordi norske avgifter..

 

Men det er da rart at de fortsatt merkes "Med skilt", "Reg i Norge" etc dersom det er så himla lett å regge dem? Er jo flere uten skilt enn med i skrivende stund.

 

Men denne kunne jeg godt tenkt meg:http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53158027&q=skyline&sort=0&ref=fas&searchclickthrough=true

Koster penger, og bilene er veldig billige i innkjøp (er tross alt _bare_ japsebiler/billig). Sier seg selv da at det er mang en JDM-entusiast som tar inn biler de egentlig ikke har ressurser/penger til å kjøre på veien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

558 000 for en Skyline er egentlig latterlig i forhold til hva du får.

Ville mye heller hatt en 06-07 RS4, en 08 Evo X GSR eller til og med en 01 911 Turbo.

(legger en til 50-100k kan jo også se på S5, 2014 Golf R32 osv.)

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tror du må legge til mer enn det for å få en slik Golf, siden R32 ikke har blitt produsert siden 2008. :p

Golf R, burde være relativt tydelig hva jeg mente.

Det er jo forøvrig samme konseptet, det passet bare ikke lenger med R32 når de gikk fra 3.2l til 2.0l .

Lenke til kommentar

 

 

Tror du må legge til mer enn det for å få en slik Golf, siden R32 ikke har blitt produsert siden 2008. :p

Golf R, burde være relativt tydelig hva jeg mente.

Det er jo forøvrig samme konseptet, det passet bare ikke lenger med R32 når de gikk fra 3.2l til 2.0l .

Tror ikke R32 og R-line er det samme, kom ikke R32 standard med bl.a 4wd?
Lenke til kommentar

Til den prisen så kan du kjøpe deg et hus i et taxhaven, slippe skatter, slippe kulden, slippe veisalt og kjøpe bilen i tillegg. Er du heldig så har du nok penger igjen til litt smågodt i tillegg.

 

Jeg ville også kjøpt noe litt eldre istedet. Jeg tror ikke jeg hadde fått mer glede av en Aventador enn f.eks en 360 Modena, 997 Mk.2, E60 M5 eller SL 63 AMG.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Til den prisen så kan du kjøpe deg et hus i et taxhaven, slippe skatter, slippe kulden, slippe veisalt og kjøpe bilen i tillegg. Er du heldig så har du nok penger igjen til litt smågodt i tillegg.

 

Jeg ville også kjøpt noe litt eldre istedet. Jeg tror ikke jeg hadde fått mer glede av en Aventador enn f.eks en 360 Modena, 997 Mk.2, E60 M5 eller SL 63 AMG.

Litt vanskelig å ergre nabo Jensen med en bil som står på Kypros.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...