Randeboy Skrevet 1. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2017 Ja de flotte plastikkrammene i skinnende svart pianolakk rundt de to skjermene på S-Klasse ser virkelig luksus ut. Hele løsningen ser ut som den bare er banket på plass i dashbordet. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 1. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2017 er en grunn til at dette er den eneste i skandinavia https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=75968498 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2017 Ja det er det kjære sønn Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2017 15 år gammel britisk opphoret styltebil til langt over 200 tusen. Grøss og gru. Skulle hatt en bra sum penger bare for å ta imot det der. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2017 Denne er jo helt sinnsyk da! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97543007 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2017 DET var en kul bil, haha. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2017 Herreg... https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97262926&fks=97262926 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 3. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) Jesu fader. Så mye piss folk legger tid og penger i Eneste som mangler i Jeepen er gullfoliering så har du perfekt bil for en oljesjeik Endret 3. juni 2017 av Nlklas Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2017 Smart Roadster RCR 101Bare 12 produsert (-1 prototype) av denne modellen (kilde) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2017 Jesu fader. Så mye piss folk legger tid og penger i Eneste som mangler i Jeepen er gullfoliering så har du perfekt bil for en oljesjeik Det var jo iallefall pent gjort da. - Så hvis bilen er bra ellers får du jo noe spesielt å vise frem på show for en rimelig penge. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2017 Jesu fader. Så mye piss folk legger tid og penger i Eneste som mangler i Jeepen er gullfoliering så har du perfekt bil for en oljesjeik Det var jo iallefall pent gjort da. - Så hvis bilen er bra ellers får du jo noe spesielt å vise frem på show for en rimelig penge. du kødder? pent? bilig? lmao Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2017 Jesu fader. Så mye piss folk legger tid og penger i Eneste som mangler i Jeepen er gullfoliering så har du perfekt bil for en oljesjeik Det var jo iallefall pent gjort da. - Så hvis bilen er bra ellers får du jo noe spesielt å vise frem på show for en rimelig penge. du kødder? pent? bilig? lmao Det som er gjort på bilen er jo ikke billig i det heletatt. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Det var jo iallefall pent gjort da. - Så hvis bilen er bra ellers får du jo noe spesielt å vise frem på show for en rimelig penge.du kødder? pent? bilig? lmao Hvis du ikke ser at det der er pent gjort uten at du nødvendigvis liker stilen selv må du jo være blind. Endret 4. juni 2017 av kjetilkl 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2017 Smart Roadster RCR 101 Bare 12 produsert (-1 prototype) av denne modellen (kilde) Jeg hadde en Brabus Roadster Coupe, bortsett fra sømmene i setet ser jeg ikke hva som skiller den fra denne..? Min hadde også monoblock, Brabus-logoer overalt og 101hk.. Hva er forskjellene her? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2017 Smart Roadster RCR 101 Bare 12 produsert (-1 prototype) av denne modellen (kilde) Jeg hadde en Brabus Roadster Coupe, bortsett fra sømmene i setet ser jeg ikke hva som skiller den fra denne..? Min hadde også monoblock, Brabus-logoer overalt og 101hk.. Hva er forskjellene her? Ligger nok mest i detaljene. F.eks det røde interiøret og Alcantara skinn på dash, dører og seter. Teknisk er den nok ganske identisk med Brabus Xclusive og en del andre Brabus modeller. Utseende er bygget på Brabus V6. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2017 Pelle politibil https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97944590 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2017 Morsomt! Hva sier politiet om noe slikt da? Det ser ikke ut som en ekte politibil nå til dags, men for de som er for gammel for Pelle Politibil (gamle politibiler generelt) så kan det så blir det nok litt forvirrende. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2017 Kan de si så mye da? Om man blir vinket til side av en politifarget boble med navnet "PELLE" på panseret er det vel kanskje sjåføren det er noe galt med 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Jeg har mine tvil om at den bobla er en "bruksbil" som kjøres med i det daglige . Men morsomt restaurering of vedlikeholds prosjekt. Politiet hadde faktisk vw type 1 som utfyknings kjøretøy på 60 tallet http://www.dinside.no/autofil/lovens-lange-sjarm/66912777 Endret 7. juni 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2017 Vet ikke med klistremerkene som sier politi men blålyset vi du vertfall ikke bli tatt med på norske veier, ganske strengt når det kommer til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå