Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

 

 

Vet du om noe Saab person biler som har/hadde RWD

Jeg kommer ikke på noen.

traff jeg en nerve? haha

 

tenkte annonsøren kanskje hadde oppgitt feil, da en slik bil fra en slik tid oftest hadde bakhjulsdrift

Nerve , nei haha. Har aldri eid en saab. Bare påpeker fakta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har alltid blitt fortalt at det som gjør saab til en saab var deres "slektskap" med fly, at det ofte var noe relaterbart i bilene. men da lærte jeg noe nytt :) synd de gikk dunken, prøvekjørte en saab 900, herlig bil ..

Merk at jeg skrev "Er vel litt av det som gjør en Saab til en Saab " det du nevner er jo og selvfølgelig en minst like vital del av saab arven :) 

Lenke til kommentar

 

 

Vet du om noe Saab person biler som har/hadde RWD

Jeg kommer ikke på noen.

Jeg vet bare av dyr erfaring at de gamle også har brekket på forhjulene. Så ikke prøv å ta brekksladd rundt svingen, det gikk meget dårlig.

Her blinksa saab litt vil jeg påstå. Eneste fordelen med å ha fwd er jo at man ved å ha bilen i gir kan låse alle hjul.

Var vel litt derfor f.eks Ford Consul hadde brekket på fremhjulene siden bilen var rwd.

Lenke til kommentar

Joda. men tesla er for folk med penger generelt. Alle kan kjøpe en Opel til 400k om de ønsker.

Dessuten er dette en fin investering for selger, forutsatt at han får selge før markedet blir oversvømt slik som hos tesla.

 

Det samme kommer til å skje når model 3 kommer og jaguar sin el bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...