Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drømmebil det der. Fantastisk motor, fantastisk bil. Kommer til å bli samlerobjekt. Tror ikke nye RS Mk3 kommer til å bli like ettertraktet.

Skjønner at han ønsker å selge til entusiast som er 25 eller over, men er vel ingen under 25 som kan kaste nesten en million på en slik bil :p

 

Annonsen

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=88924940&fks=88924940

Tja, det er jo det smertelige faktum at mk2 RS focusen er fwd mens mk3 er AWD som vertfall drar meg veldig mye mer i mot mk3en fremfor mk2en til tross for at jeg liker både motor og utseende til mk2 mye bedre.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Tror dere underpriser hvor ettertraktet denne bilen er. RS 500 kom da logisk nok bare i 500 eksemplarer, og ble blant annet ikke introduert i USA. Etterspørselen er derfor helt klart tilstede. Prisene på disse i England er på mellom 6-700 000 norske kroner i dag. Dog så tror jeg ikke etterspørselen er såpass høy at de kan doble den opprinnelige prisen. 

 

Han får nok heller aldri solgt denne bilen for så mye penger her i Norge, og er jo synd å se at den bare har gått 7000 km.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Bare fordi den er produsert i fåtall betyr jo ikke automatisk at den blir verdt ekstreme summer, da. Greit at det er etterspørsel, men å betale 800+ for en FWD Focus blir helt absurd i mine øyne, uansett. Spesielt med tanke på at du får en flunka ny Focus RS med AWD til godt under 200k mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...