Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jesu fader. Så mye piss folk legger tid og penger i

 

Eneste som mangler i Jeepen er gullfoliering så har du perfekt bil for en oljesjeik

 

Det var jo iallefall pent gjort da. - Så hvis bilen er bra ellers får du jo noe spesielt å vise frem på show for en rimelig penge.

Lenke til kommentar

 

Jesu fader. Så mye piss folk legger tid og penger i

 

Eneste som mangler i Jeepen er gullfoliering så har du perfekt bil for en oljesjeik

 

Det var jo iallefall pent gjort da. - Så hvis bilen er bra ellers får du jo noe spesielt å vise frem på show for en rimelig penge.

 

du kødder? pent? bilig? lmao

Lenke til kommentar

 

 

Jesu fader. Så mye piss folk legger tid og penger i

 

Eneste som mangler i Jeepen er gullfoliering så har du perfekt bil for en oljesjeik

Det var jo iallefall pent gjort da. - Så hvis bilen er bra ellers får du jo noe spesielt å vise frem på show for en rimelig penge.

du kødder? pent? bilig? lmao

Det som er gjort på bilen er jo ikke billig i det heletatt.

Lenke til kommentar

 

Det var jo iallefall pent gjort da. - Så hvis bilen er bra ellers får du jo noe spesielt å vise frem på show for en rimelig penge.

du kødder? pent? bilig? lmao

 

Hvis du ikke ser at det der er pent gjort uten at du nødvendigvis liker stilen selv må du jo være blind.

Endret av kjetilkl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Smart Roadster RCR 101

Bare 12 produsert (-1 prototype) av denne modellen (kilde)

 

:love:

Jeg hadde en Brabus Roadster Coupe, bortsett fra sømmene i setet ser jeg ikke hva som skiller den fra denne..? Min hadde også monoblock, Brabus-logoer overalt og 101hk.. Hva er forskjellene her?

 

Ligger nok mest i detaljene. F.eks det røde interiøret og Alcantara skinn på dash, dører og seter.

Teknisk er den nok ganske identisk med Brabus Xclusive og en del andre Brabus modeller.

Utseende er bygget på Brabus V6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...