Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Jeg så farmen i dag, faktisk...

Jeg likte han hugo fyren, synd han gikk ut..

Men guuud, så trist han der torkil er! Mammadalt nr.1 eller?

Eneste han kan å gjøre er å stå å glise fraværende...

 

Men, det var en av 2 episoder jeg har sett da x]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske enig med apekatten over her, selv om jeg kanskje syns at det også er feil å nekte noen deltagelse bare fordi de er gode i noe. Men når det er sagt så er jeg hvertfall enig i at det var meget påfallende at tv2 plutselig sender inn en brytetrener. Og hvorfor deltagerne valgte å ta inn Eren framfor en av de to andre, er for meg en stor gåte.

Uansett så er jeg veldig sikker på at Hugo hadde gått helt til finalen og til og med vunnet dersom Eren ikke hadde kommet med. Han sa selv at han var sikker på at han kunne ta alle der inne i hva det skulle være, og det tror jeg også på. Vi så hvor utrolig sterk Hugo var i både slegge og staurbæring, og han hadde til og med et bra press på Eren. (Ja, hvis Eren er virkelig proffbryter som folk her sier (hørte jeg snakk om NM og greier?) så tar han hvem som helst av de som er igjen lett i bryting.

Lenke til kommentar

Leste litt for kjapt der Apekatt, beklager! Jeg skylder på klokka ;)

Men du skjønner kanskje poenget.

 

Noen er flink i en ting, mens andre er flink i noe annet.

Kan ikke ta ti intetanende folk fra et fjell i tibet med på farmen, og gi de oppgaver de aldri har vært borti for å få en jevn kamp.

 

Er ganske enig med apekatten over her, selv om jeg kanskje syns at det også er feil å nekte noen deltagelse bare fordi de er gode i noe. Men når det er sagt så er jeg hvertfall enig i at det var meget påfallende at tv2 plutselig sender inn en brytetrener. Og hvorfor deltagerne valgte å ta inn Eren framfor en av de to andre, er for meg en stor gåte.

De har vel ikke PLUTSELIG sendt inn en brytetrener. Vi vet vel ikke når han fikk vite at han skulle være med.

Han har trolig vært på intervju som alle andre, og det ligger nok mere bak enn at han skal få ut Hugo.

Dessuten var det de selv som skulle velge en av de fire utfordrerene. Hugo var vel selv med på å stemme inn Eren?

Lenke til kommentar
Han kan jo lett ha peiling på gårdsdrift/farmenting fordi?

Jeg har gått landbruksskole, og hadde sikkert hatt en liten fordel med tanke på gårdsdrift.. Men man vet aldri hvilke spørsmål man får!

Eren kan være en jævel på saueklipping for alt vi vet ;)

(det er jeg sånn i tilfelle noen lurte).

 

Jeg tror spørsmålene i kunnskap er hentet fra gårdsboken. Derfor har de to opprinnelige gutta en klar fordel da de har hatt mye lenger tid til å pugge.

Lenke til kommentar
Hør her, Eren er bryte trener. Med andre regler enn i farmen. Greit nok han har erfaring, men likevell. Her måtte de bare holde i beltet, og det var vell ikke lov å kaste mannen fram og tilbake. Så det hadde egentlig ikke så mye å si om at Eren var bryte trener eller ikke.

 

Nei enig. Han får jo ikkje fordel av og vere nm mester i det heile tatt fordi det er pittelitt andre regler.

Lenke til kommentar
Hør her, Eren er bryte trener. Med andre regler enn i farmen. Greit nok han har erfaring, men likevell. Her måtte de bare holde i beltet, og det var vell ikke lov å kaste mannen fram og tilbake. Så det hadde egentlig ikke så mye å si om at Eren var bryte trener eller ikke.

 

Nei enig. Han får jo ikkje fordel av og vere nm mester i det heile tatt fordi det er pittelitt andre regler.

Fåt en fordel det sa jeg jo, men det er andre regler..

Lenke til kommentar

Vel, om ikke annet så kan Hugo hvertfall trøste seg med at han fikk utrettet og opplevd mye på Farmen. Etter min mening er han den der inne som så langt har fått mest ut av oppholdet, og derfor var han vel også i mine øyne den mest verdige vinneren. Han har vært storbonde 2 ganger, han har vært i 3 tvekamper i 3 forskjellige grener. Det er noe annet enn hva man kan si om de 6 av 9 gjenværende der inne som enda ikke har vært i en eneste kamp.

 

Forøvrig morsomt å se videodagboken til Hugo fra førstekjempeøya. Virker som planen hans videre dersom han hadde slått Eren, var å havne i kamp neste uke også for å få slått ut Torkel. :!:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Hør her, Eren er bryte trener. Med andre regler enn i farmen. Greit nok han har erfaring, men likevell. Her måtte de bare holde i beltet, og det var vell ikke lov å kaste mannen fram og tilbake. Så det hadde egentlig ikke så mye å si om at Eren var bryte trener eller ikke.

 

Nei enig. Han får jo ikkje fordel av og vere nm mester i det heile tatt fordi det er pittelitt andre regler.

Klart han har en fordel...såg du kampen eller. Han heiv jo fyren rundt rett før streken kvar kamp. Teknikk!!!!!

Endret av Sheriff_buford
Lenke til kommentar
Vel, om ikke annet så kan Hugo hvertfall trøste seg med at han fikk utrettet og opplevd mye på Farmen. Etter min mening er han den der inne som så langt har fått mest ut av oppholdet, og derfor var han vel også i mine øyne den mest verdige vinneren. Han har vært storbonde 2 ganger, han har vært i 3 tvekamper i 3 forskjellige grener. Det er noe annet enn hva man kan si om de 6 av 9 gjenværende der inne som enda ikke har vært i en eneste kamp.

 

Forøvrig morsomt å se videodagboken til Hugo fra førstekjempeøya. Virker som planen hans videre dersom han hadde slått Eren, var å havne i kamp neste uke også for å få slått ut Torkel. :!:

 

Hugo er en stor vinner spør du meg.

Moralsk riktig person.

 

Fy søren han Eren var lite feig da.

Han VISSTE at Hugo hadde vondt i ryggen og spurte om det før kampen.

Leste på en eller annen nettside her i går, at etter første bryterunde hadde Hugo fått skiveutglidning i ryggen, og at det var total galskap å fortsette.

Den mannen takler smerter og psykisk belastning bedre enn de fleste, men likevel tror jeg han kan være glad han ikke vant.

 

Forresten, er det ingen som er overrasket over at det ikke er noen som er sendt inn som erstatning for Amin?

Jeg mener at de to utfordrerne ikke kom som en erstatning for Amin, men som akkurat det, utfordrere.

Tidligere når personer har reist hjem har det alltid kommet inn en tidligere deltaker.

Jeg lurer faktisk på om jeg har sett at Ingunn kommer inn igjen?? :hmm:

Lenke til kommentar
Hør her, Eren er bryte trener. Med andre regler enn i farmen. Greit nok han har erfaring, men likevell. Her måtte de bare holde i beltet, og det var vell ikke lov å kaste mannen fram og tilbake. Så det hadde egentlig ikke så mye å si om at Eren var bryte trener eller ikke.

 

Nei enig. Han får jo ikkje fordel av og vere nm mester i det heile tatt fordi det er pittelitt andre regler.

Klart han har en fordel...såg du kampen eller. Han heiv jo fyren rundt rett før streken kvar kamp. Teknikk!!!!!

 

I- R-O-N-I :!:

Lenke til kommentar

Likte ikke Hugo først men har fått mer sansen for han i de siste programmene. Synd at han måtte ryke ut nå.

 

Synes forøvrig det er urimelig at det kommer folk inn så sent i programmet og i tillegg kan stille i kamp så raskt. Her kommer det inn en som har bod i skauen 1 uke og på gården i 1 uke i kamp mot en som har levd på tynn havregrøt, vann og melk i ukesvis i tillegg til fysisk tungt arbeid. Urimelig og dårlig synes jeg og kanskje spesielt surt for Hugo som har fortjent plassen på gården mer en Eren.

 

Angående Torkel, vel, Norge's største mammadalt spør du meg, jeg blir flau på deres vegne. Han tør ikke gjøre noen verdens ting hvis ikke mamma Unni sier det er i orden. Trodde ikke det var mulig for dem å oppføre seg mer flaut på norsk TV men tydeligvis klarte de det når mamma kom med kaffe og sa "er det her du er Torkel-ungen". Seriøst, hvor gammel er denne forvokste skjeggbusen?

 

Jeg håper at Geir O blir storbonde denne uken som kommer og at han velger Torkel som førstekjempe. Da ryker han mest 100% sikkert ut. Mamma blir sikkert å tutre og sutre over at gulledullet blir førstekjempe og synes det er dårlig gjort men slik får man for å være en falsk løgner.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Jeg håper at Geir O blir storbonde denne uken som kommer og at han velger Torkel som førstekjempe. Da ryker han mest 100% sikkert ut. Mamma blir sikkert å tutre og sutre over at gulledullet blir førstekjempe og synes det er dårlig gjort men slik får man for å være en falsk løgner.

 

Jaja at Geir O vil før ha Eren og ikkje Torkel i finalen er ein seier i seg sjøl for Torkel.

Lenke til kommentar
Jeg så farmen i dag, faktisk...

Jeg likte han hugo fyren, synd han gikk ut..

Men guuud, så trist han der torkil er! Mammadalt nr.1 eller?

Eneste han kan å gjøre er å stå å glise fraværende...

 

Men, det var en av 2 episoder jeg har sett da x]

Jeg er så hjertens enig! Det er sjelden jeg sitter hjemme i sofaen og blir kvalm av andres oppførsel. Det eneste han tenker på må jeg være å hoppe i høyet med enten mora si eller hun Silje-dama.

Lenke til kommentar
Jaja at Geir O vil før ha Eren og ikkje Torkel i finalen er ein seier i seg sjøl for Torkel.

 

Det er kanskje like lurt for Geir O å ha med Eren i finaleuken, husk at Eren kom inn ganske sent og har ikke vært med på alle oppdragene, det har både Geir O og Torkel. Som vi vet består finaleuken av mer enn bare fysiske ting og der vil jeg si Geir O har mer å stille opp med mot Eren i forhold til Torkel, som til tross for sin idioti faktisk har vært med på alle oppdragene frem til finaleuken.

 

Om det skulle ende i tvekamp mellom Geir O og Eren kommer det ann på hvem som blir 2 kjempe.

 

Men jeg anser ikke Torkel som verdig til å overhode komme i nærheten av finaleuken. Han har seilet på mammas trygge vinge gjennom hele serien og vært en komplett dott i mine øyne fra starten av programmet. Derfor ser jeg Geir O og Eren som mer verdige finalister enn Torkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...