Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydelig at Tv 2 har mottatt noen klager ja. :)

 

Og til den Torkel diskusjonen: Tv 2 framstiller nok det hele litt mer mammadalt-aktig enn det egentlig er, men han er helt klart en mammadalt uansett. Ser ikke for meg at Tv 2 for eksempel bestemmer at Unni og Torkel skal sitte sammen under tvekampen. Men bare jeg som synes det virker som at Torkel er evneveik, har snakkeproblemer elller noe slikt?:p Virker som han strever med å få fram hvert ord, i tillegg til at han lager rare bevegelser med øynene. Kanskje de svære tennene som står i veien? :p

Lenke til kommentar
Håper bare ikkje han Eren vinner. Feige F###

Feig fordi han valgte noe han er god i, og var garantert en uke til på farmen, kansje feigt, men jeg er sikker på at alle her hadde gjort akkurat det samme. Og når det gjelder ryggen til Hugo, så er vel samtlige av grenende som jeg kommer på, med untak av kunnskap, vodt for ryggen.

Lenke til kommentar

 

Bra at det blir satt fokus på problemet.

Men uttalelsen til tv2:

TV 2s informasjonssjef Marianne Røiseland uttaler til avisen at de forstår at «avsløringene» er irriterende for «Farmen»-fansen, og sier kanalen skal se på hva de kan gjøre annerledes framover.

 

Så de forstår det altså? Og de skal se på hva de kan gjøre annerledes? Er det så mye å se på da? Er vel ganske åpenbart hva som kan gjøres annerledes, de kan kutte ut å reklamere for hvilken Farmen-deltaker som er gjest i God Kveld Norge. Er da ikke verre enn å nøye seg med å annonsere at "den som ryker ut av Farmen er med", uten å nødvendigvis fortelle eller vise hvem det er.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Håper bare ikkje han Eren vinner. Feige F###

Feig fordi han valgte noe han er god i, og var garantert en uke til på farmen, kansje feigt, men jeg er sikker på at alle her hadde gjort akkurat det samme. Og når det gjelder ryggen til Hugo, så er vel samtlige av grenende som jeg kommer på, med untak av kunnskap, vodt for ryggen.

 

Vil påstå at å sage, kaste økser er mye mye bedre for ryggen enn å bryte. Sier seg jo selv at når man først bryter, og deretter lander på ryggen med tunge Eren oppå seg, belaster ryggen mye mer enn å for eksempel kaste en øks som selv Lene klarer å kaste med en hånd.

Lenke til kommentar

Skjønner dere ikke at Farmen handler om å vinne? Jeg synes Eren gjorde det eneste riktige å velge bryting.

Jeg hadde gjort det samme om det var noe jeg var god i, man kan ikke gå å ta hensyn til hver lille "vondt her og der" folk har når man er med i et spill..

Dessuten var Hugo en ubehagelig karakter for de fleste av deltakerne, og et irritasjonsmoment for de som ser på serien. (nå snakker jeg om oss med sunn fornuft og vett i skallen) Makan til surpomp og grinebiter skal man lete lenge etter. En ting skal han ha, han er flink å arbeide.

 

En annen ting jeg må poengtere: Torkel og mora har en forferdelig måte å snakke på, høres nesten åndsvakt ut...

 

Farmen er herlig TV underholdning. <3

Endret av faia
Lenke til kommentar
Skjønner dere ikke at Farmen handler om å vinne? Jeg synes Eren gjorde det eneste riktige å velge bryting.

Jeg hadde gjort det samme om det var noe jeg var god i, man kan ikke gå å ta hensyn til hver lille "vondt her og der" folk har når man er med i et spill..

Dessuten var Hugo en ubehagelig karakter for de fleste av deltakerne, og et irritasjonsmoment for de som ser på serien. (nå snakker jeg om oss med sunn fornuft og vett i skallen) Makan til surpomp og grinebiter skal man lete lenge etter. En ting skal han ha, han er flink å arbeide.

 

En annen ting jeg må poengtere: Torkel og mora har en forferdelig måte å snakke på, høres nesten åndsvakt ut...

 

Farmen er herlig TV underholdning. <3

 

Så fint at du tar alle under ei kam da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...