Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Eren er en stygg rotte. Jeg quoter fra tk.no Kristiansunds nettavis :

 

 

Ingen visste at Eren Gjæktvik er flere ganger norgesmester i bryting og sumobryting da han dukket opp på Farmen. Men på TV-2 lørdag kveld fikk rundt en million TV-seere se at kjøttklumpen har muskler.

 

– Jeg sa til storbonde Torkel at jeg var bryter, og vi spilte et spill for å lure Hugo. Ved å velge Hugo, regnet vi med at han ville velge meg. Da kunne jeg velge gren, og da var bryting en selvfølge. Hugo ble derfor veldig overrasket da jeg fortalte ham om at jeg er flere ganger norgesmester rett før duellen, sier Eren Gjæktvik.

 

Taktikken lykkes. Store og sterke Hugo som var en sterk utfordrer til å vinne hele Farmen, tapte duellen mot Eren Gjæktvik i sumobryting.

 

Feiring med kake

 

– Dette var en annerledes utgave av sumobryting enn vanlig. Enkelte deltakere var spent da Hugo fikk første poeng, men etterpå ble det feiring med kake, sier Eren Gjæktvik.

 

I ettertid har Hugo klaget på at en bryter kunne komme inn som deltaker, og mener at det hele var urettferdig.

 

Tidenskrav.no

 

Veldig morsomt og vite at Tv2 satte inn Eren bare for og få ut Hugo, ødlegger hele greia :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns Hugo klager en god del, nå i ettertid..

 

Det hele er et spill, og man gjør hva som helst for å VINNE ! Det er store premier det er snakk om.

 

Hugo klager vell ikke, men legger fakta på bordet.. jada dette er et spill.. men likevell.. syns ikke det er god underholding lenger når de legger opp til at skittent spill er et godt spill !!

 

Eren er usportselig og eier ikke ære.. i motsettning til Hugo !!

Lenke til kommentar
Jeg syns Hugo klager en god del, nå i ettertid..

 

Det hele er et spill, og man gjør hva som helst for å VINNE ! Det er store premier det er snakk om.

 

Hugo klager vell ikke, men legger fakta på bordet.. jada dette er et spill.. men likevell.. syns ikke det er god underholding lenger når de legger opp til at skittent spill er et godt spill !!

 

Eren er usportselig og eier ikke ære.. i motsettning til Hugo !!

Hugo har ikke gjort annet enn å klage i media.

Du må også huske på at vi vet ikke stort annet enn det de forteller, og det ligger nok MYE mer bak enn det vi vet.

spill er spill... jeg hadde selv gjort alt for å vinne, og hugo er en utrolig sterk konkurrent!

Lenke til kommentar
Zaroos:Så du hadde vært en total drittsekk og gjort hva som helst for å vinne du da..... jaja...Noen (:les hugo) har større verdier enn det. ENESTE verdige vinner VAR Hugo...nå kan alle di andre drukne i kumøkk der inne for min del.

qft

Lenke til kommentar
Satser uansett på at Torkel går ut neste uke. Geir O som storbonde, Torkel som 1. kjempe, Eren som 2. kjempe.

 

Blir nok dette som skjer ja, det håper jeg selv også.

 

Er ikke sikker på at GeirO er så dum. Ryker Torkel vil han velge Unni til storbonde, og Unni vil kunne hevnde seg på GeirO ved å velge ham slik at han taper for Eren. Dersom det er lov å velge en gutt når det bare er to igjen, vel å merke.

Lenke til kommentar

Helt enig med de fleste her. Hugo var den som fortjente aller mest å vinne. Greit nok at det er et spill, men jeg synes nå det bør være en grense. Eren og Torkel spilte et skittent spill, og jeg unner ingen av dem å vinne.

 

@Diesel_: QFT betyr "Quoted for truth". :)

 

:edit: Var litt sein med å svare ja. Forresten, ikke røp for meg hvem som vinner, er jo halve moroa å vente til siste episode med å finne ut det. ;)

Endret av Svinat
Lenke til kommentar

De to verdigste vinnerene var Amin og Hugo, men så klart velger Eren noe han er god i når han har muligheten. Han er ikke sleip fordi. Ble akkurat som når Hugo tok sånn bæring av staur mot Christian. Han skulle liksom gi Christian en sjangse? Men alle viste at Christian ikke hadde sjangs. Man må jo gjøre alt i en tvekamp for å vinne, blir bare dumt å kalle Eren ein sleip jævel da, han vill jo vinne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...