Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Mindre baller enn det Torkel har skal man se lenge etter!

Ikke nok med det, gutten er jo så forstyrra at halvparten er nok.

 

Hadde jeg vært på farmen så hadde jeg gått inn for å knekke han psykisk, er flink med ord og manipulering.

 

 

Litt av eit mannfolk du da. Sjølve høvdingen. Gå inn for og knekke ein forstyrra guttunge ? Fra Farmen til mentalsjukehuset på deg :ohmy:

 

Det sier jeg ikke, men når man er så bort i natta at man ikke klarer å stå på egne ben så sliter jeg å synes synd på dem.

Sikker på at hadde Unni eller Torkel ryki så hadde den andre fulgt fort etter....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror GeirO tenker litt smart og velger Katharina som førstekjempe, som igjen velger Ida som andrekjempe. Og da vinner Katharina

 

Vel.

tviler på det skjer siden Ida har sagt hu greidde og bryte katarina ned. Har ikkje sett noke til det enda så det tyderp å begge di to er med videre

Lenke til kommentar
Ida skal ut, faen. Drittkjerring. Trodde ikke det var mulig å få inn en mer negativ person enn Catharina, men det har de sannelig greid.

 

Jeg trodde heller ikke det var mulig, men jammen meg setter de ny kretsrekord. Makan til motbydelig kjerring, hun er nok en garantert førstekjempe, det tror jeg virkelig. De sa det skulle bli så mye bedre når Hugo gikk ut, men kanskje var han en person som klarte å ha litt kustus på noen av drittungene.

 

Edit: på den andre siden parerer vel hun fort ved å velge Ann Kristin som andrekjempe, hun må være den letteste motstanderen nå. Der kan hun fort vinne, og vinner hun er Geir Ove helt sikkert i krig med Ida etterpå.

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Joda, men selv "daukjøtt" som Ann Kristin kan vinne en kunnskapskamp.

Og om Ida f.eks. uka etter skulle slå ut Unni, vet vi også hvem som blir storbonde, og da kan det være samme leksa en gang til. Det kommer egentlig helt an på hvor hevnlystne folka der inne er. Det jeg mener er bare at med den holdningen Ida farer med nå, får hun alle mot seg, og det kommer hun ikke langt med.

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har hørt om det kommer ei deltaker inn?

 

http://www.olephb.no/wordpress/2008/03/10/...r-det-inn-fler/

 

 

 

Spoiler

 

Lest at vigdis trekker seg om 2 uker? Kan det stmme?

 

Jeg har hørt litt om dette, men jeg legger detaljene i spoilertags, da det jeg har hørt er en meget stor spoiler som jeg regner med de fleste ikke har lyst til å vite på forhånd. Dere er herved advart. Jeg opplyser om at jeg ikke har anelse om dette kun er et rykte eller om det faktisk stemmer.

 

 

Ryktet sier at Vigdis får nok, og trekker seg om en uke eller to. Dette resulterer i at INGUNN kommer tilbake på Farmen, og som om ikke det var nok; det er Ingunn som vinner hele sulamitten.

 

Nå er det sikkert mange som spør seg; "hvorfor Ingunn?". Men det kan være en naturlig forklaring på det: Hvis Vigdis trekker seg, må de hente inn en tidligere deltager, siden det blir for dumt å hente inn en ny så sent i serien. De må også ta inn en jente, for å opprettholde kjønnsfordelingen som er. Dette betyr at de henter inn den siste jenta som røk ut, og hvis det blir guttekamp nå til helga, så er Lene den siste som røk ut. Men det kan da vise seg at hun ikke har lyst til å komme tilbake (hun virka ganske lysten på å komme hjem når hun gikk ut), og dermed er Ingunn neste kvinne på lista.

 

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...