Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste 100% ærlige? Ok, gi meg et eks. på hva Silje f.eks har jugd på... :whistle:

Kanskje ikke ljugd, men falsk er hun.

 

Det var veldig synd det med Hugo. Han var den jeg holdt med og en av de klokeste der inne. Mor og sønn derimot kan jeg ikke fordra. Blir sint bare å tenke på dem... og Unni ble jo aldri ferdig med det Hugo sa i sinne til Geir Ove.

Lenke til kommentar
Dere som lever livet deres gjennom Farmen..husk nå at det er slutt for 6 mnd siden. Life moves on. Life HAS moved on.

 

Hva er vitsen med sånne kommentarer? Er det ikke lov å engasjere seg i noe som helst lenger? Du bryr deg tydeligvis ikke om Farmen, så jeg skjønner ikke hvorfor du fortsetter å henge i denne tråden.

Lenke til kommentar
Dere som lever livet deres gjennom Farmen..husk nå at det er slutt for 6 mnd siden. Life moves on. Life HAS moved on.

 

Vi vet ingen ting om det før nå, så er vel bare naturlig at vi engasjerer oss nå som vi vet noe fremfor for 6 månder siden når vi ikke viste noen ting.

 

Diskuter farmen 2008:

 

*knugende stillhet*

Lenke til kommentar

Ser på innleggene her at folk blir veldig engasjert av farmen. Tv2 og deltakerne har gjort en god jobb.

 

Men som en annen påpekte tidligere idag, husk at vi ser deltakerne snaue 3 timer av ukens 168 timer.

 

Det skjer sikkert mye rart i de 165 timene vi går glipp av.

 

Dette bør vi ha i tankene når vi kategorisk uttaler hvem som er verdig vinner eller ei.

 

Husk også at Tv2 gjør sitt ytterste for å konstruere konflikter, og når de ser potensiale for en krangel så satser de 100%. Siste eksempel så vi i lørdagens episode. Hugos kommentar og Unnis påfølgende alvorsprat med ham virket ganske konstruert i mine øyne. En relativ uskyldig og morsom kommentar fra Hugo blir blåst opp over alle proposjoner. Forøvrig, hvordan fikk Unni vite om kommentaren til Hugo? Var det kameramannen som visket henne noen ord i øret?

 

Et annet eksempel er inntrykket alle har fått av Torkel som en mammadalt. Vel, Tv2 har vel vært delaktig med å skape dette inntrykket siden de stort sett velger å intervjue mor og sønn sammen.

Lenke til kommentar

Ja, for all del, TV2 velger hvordan de vil fremstille ting og vi ser som sagt før 3 timer av 24x7 timer i uken. Dermed fokuserer TV2 på å vise det de mener gir seere. Men at Torkel og mor intervjues sammen er greit, men Torkel velger selv å la moren snakke. Han fremstilles av TV2 som en stor mammadalt og det tviler jeg ikke et sekund på. Uansett hvordan TV2 fremstiller det.

Lenke til kommentar
Et annet eksempel er inntrykket alle har fått av Torkel som en mammadalt. Vel, Tv2 har vel vært delaktig med å skape dette inntrykket siden de stort sett velger å intervjue mor og sønn sammen.

Kremt, jeg kjenner ingen som snakker sånn med morra si og i alle fall ikke offentlig. Han er ekkel mammadalt... TV2 er delakatig i å forsterke inntrykket, men enhver idiot ser jo at han er mommy-boy

 

"Ta det for det det er, underholdning. Hvis du vil se hvordan gårdslivet fungerer/fungerte ta en tur på landet eller se på Farmers Channel."

 

Nettopp!

Lenke til kommentar
Forøvrig, hvordan fikk Unni vite om kommentaren til Hugo? Var det kameramannen som visket henne noen ord i øret?

 

Var visstnok GeirO som sa det :)

 

Kanskje..men hva var foranledningen til at han sa det til Unni? Det foregår veldig mye bak i kulissene som vi ikke får se og jeg er ikke i tvil om at Tv2 styrer en del av sakens gang på Farmen.

 

Hadde vært moro å sett en "bak kamera" dokumentar på hvordan det hele foregår. Deltakerne har vel underskrevet sine taushetserklæringer og har vel ikke lov til å prate om det.

Lenke til kommentar

Til dere som sendte mail til tv2:

Hva klagde dere på egentli? At Eren kom inn (siden han er tidligere norgesmester i bryting)?

 

Eller klagde dere på at de prøver å framstille det værste ved de værste, og det beste ved de beste?... eller det mest mammadalt-aktige av de som er mammadalt?

 

Jeg tror neppe tv2 kommer tol å forandre på dette med framstillingen.. De vil jo ha flest seere som mulig; og det får de jo når de gjør det på den måten; akkurat som det med å filme klin inntil kranglene også.

Endret av Mats Støen
Lenke til kommentar

herr Støen.. Kanskje du bør lese hele tråden? Vi "klager" pga Tv2 for ørtende gang klarte å avsløre hvem som gikk ut av ukens Farmen før selve sendingen, med diverse reklamesnutter.

 

edit: (Ingenting ved selve Farmen bør klages på.. herregud.. er bare en tv-serie)

Endret av Derma
Lenke til kommentar
herr Støen.. Kanskje du bør lese hele tråden? Vi "klager" pga Tv2 for ørtende gang klarte å avsløre hvem som gikk ut av ukens Farmen før selve sendingen, med diverse reklamesnutter.

 

edit: (Ingenting ved selve Farmen bør klages på.. herregud.. er bare en tv-serie)

 

ok:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...