Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei,sleip jævel er han ikke.....det er andre der inne som fortjener den betegnelsen bedre enn han ja..

 

Ja, når jeg tenker tilbake på da Amin var full, så fortjener Hugo mye respekt. Han backa tross alt opp Amin. Og han var den eneste som gjorde det. Amin skulle fortsatt fått være der, men de forbannade jentene skulle absolutt få han ut. Men når han hadde dratt så var det liksom trist da.

Lenke til kommentar
Hun tenkte ikke sånn. Hun tenkte mer på sønnen sin;)

Siden om hu hadde valgt amin,geriO eller hugo så ville de valgt torkel som andre kjempe.

 

Hu ville ikke risikere sønnens "liv" haha;p

Selvfølgelig fremmer hun sønnen sin der, så han blir der så lenge som mulig. Det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Hun tenkte ikke sånn. Hun tenkte mer på sønnen sin;)

Siden om hu hadde valgt amin,geriO eller hugo så ville de valgt torkel som andre kjempe.

 

Hu ville ikke risikere sønnens "liv" haha;p

Selvfølgelig fremmer hun sønnen sin der, så han blir der så lenge som mulig. Det er helt normalt.

 

Ehm, ja vel? det vet jo de fleste.. Selvfølgelig er det normalt

Lenke til kommentar

Det var ekstremt dumt at Hugo forlot Farmen i dag, men han reiste med hodet hevet og avsluttet oppholdet med kloke ord. Har stor respekt for han. Han var så absolutt en verdig vinner av Farmen 2008. På mandag får vi vel se at Hugo velger Geir Ove som storbonde, noe som ganske sikkert er en selvfølge. Geir Ove velger Eren som førstekjempe, som igjen velger Torkel som andre kjempe. Torkel velger teori og vinner over Eren, og Geir Ove knuser Torkel og alle er glade... Forstår ikke helt hva Torkel tenkte angående neste uke når han sørget for at Hugo røk mot Eren. Men men, jeg har ikke forstått så veldig mye av Torkel og moren, og for å være helt ærlig bryr jeg meg ikke stort om dem, håper bare de ryker snart.

 

Heia Geir Ove og AK...

Lenke til kommentar

Hele bryte"kampen" var fiksa. Gaute ga poeng til Eren 2 ganger uten at Hugo var over. Og at TV2 gir Eren lov til å velge bryting ville vært det samme om en militærskarpskytter skulle få lov til å bli med i en amatørskytekonkurranse.

 

Dette beviser egentlig at Farmen er planlagt. Er fint lite poeng å se på nå som vi vet at Eren kommer til å vinne.

Lenke til kommentar
Hele bryte"kampen" var fiksa. Gaute ga poeng til Eren 2 ganger uten at Hugo var over. Og at TV2 gir Eren lov til å velge bryting ville vært det samme om en militærskarpskytter skulle få lov til å bli med i en amatørskytekonkurranse.

Dette beviser egentlig at Farmen er planlagt. Er fint lite poeng å se på nå som vi vet at Eren kommer til å vinne.

Det blir faktisk for dumt.

La oss si at jeg er med i NM i økseskaftkasting, kan ikke jeg være med i farmen?

Eller kanskje jeg er VM i vedsaging :!:

Lenke til kommentar
Hele bryte"kampen" var fiksa. Gaute ga poeng til Eren 2 ganger uten at Hugo var over. Og at TV2 gir Eren lov til å velge bryting ville vært det samme om en militærskarpskytter skulle få lov til å bli med i en amatørskytekonkurranse.

 

Dette beviser egentlig at Farmen er planlagt. Er fint lite poeng å se på nå som vi vet at Eren kommer til å vinne.

 

Dette er bare tull!

 

I forkant av førstekjempevalget var det jo overveiende sannsynlig at utfordreren ble valgt som førstekjempe. Da hadde jo ikke Eren fått valgt øvelse, og da hadde det garantert ikke blitt bryting.

Her var det tilfeldighetene som rådet og Eren var såpass heldig å bli valgt til andrekjempe og kunne derfor velge sin favorittgren.

Hadde Hugo blitt andrekjempe så hadde han sikkert valgt sin favorittgren, slegge?

Hadde Geir Ove blitt andrekjempe mot Eren så hadde han kanskje valgt kunnskap. Da hadde nok Eren røket rett ut.

 

Og hvorfor i huleste konkluderer du med at Eren vinner Farmen? På grunn av at han er god i bryting??

Tror du Farmen skal avgjøres med en brytekamp?

Lenke til kommentar

På finaldagen er det lite behov for rå muskelkraft, da er det hjernen som får brynt seg.

 

Dessuten så er det meget tvilsomt at Eren vil komme helt til finalen. Han kommer garantert til å bli valgt som førstekjempe i løpet av kort tid. Da blir det kunnskap, og da er vel Eren klart svakest pga av kort tid på Farmen.

Lenke til kommentar

Han kan jo lett ha peiling på gårdsdrift/farmenting fordi?

Jeg har gått landbruksskole, og hadde sikkert hatt en liten fordel med tanke på gårdsdrift.. Men man vet aldri hvilke spørsmål man får!

Eren kan være en jævel på saueklipping for alt vi vet ;)

(det er jeg sånn i tilfelle noen lurte).

Lenke til kommentar
Hele bryte"kampen" var fiksa. Gaute ga poeng til Eren 2 ganger uten at Hugo var over. Og at TV2 gir Eren lov til å velge bryting ville vært det samme om en militærskarpskytter skulle få lov til å bli med i en amatørskytekonkurranse.

Dette beviser egentlig at Farmen er planlagt. Er fint lite poeng å se på nå som vi vet at Eren kommer til å vinne.

Det blir faktisk for dumt.

La oss si at jeg er med i NM i økseskaftkasting, kan ikke jeg være med i farmen?

Eller kanskje jeg er VM i vedsaging :!:

Er ikke det jeg skriver. Kan du lese?

 

Det jeg skriver er at det er juks å gi norgesmester i bryting lov til å velge grenen bryting mot en amatør. Er som å gi en bonde fra Indre Toten lov til å velge kunnskap i gårdsbruk mot en Vestkant-fjortis fra Oslo.

 

Og dere synes ikke det er rart at plutselig å setter TV2 inn en som kan ta Hugo i fysisk kamp? Hvis Eren ikke hadde kommet, så hadde Hugo vunnet blankt. Han hadde overtak på alle, både i styrke og kunskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...