Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sprm Silje fikk i nettpraten på VG:
hei ijen silje . igår da du var på nett treff på tv 2 no sa du at de som du ikke hadde tid til å sende en hilsen til kunne prøve en gang til i dag du kjenner sikket navnet mitt i jen fra igår . du er nok ikke kvitt meg helt det var jeg som kom fra skien du huskker nok det også . men da sender jeg de spølsmålene jeg vile få svar på igår som jeg ikke fikk svar på da . som jeg drømmer om å få svar på idag.

 

1 hvis du og gaute ikke var kjærester kunne du og torhild vært kjærester idag eller en annen gang i fremtida,

 

2 her dere to fortsart god kontakt og kan dette vennskapet melomm dere vare livet ut ,

 

3 hvem hadde du som en ønskke motstander i filanen når det begynte å nærme seg filane uka ,

 

4 har du noen gang vurdert å trekke deg ,

 

5 har du angert noen gang på å takke ja til å delta i farmen ,håper på en overaskende hilsen fra deg denne gang . hilsen esteban . ps jeg blir kjempe glad om du sender meg en hilsen idag tenk å få en hilsen tilbakke fra den første kvilige vinneren av farmen og fra sammne by det ville jeg vært utroling stolt av tussen takk hvis du du sender meg noe idag det seter jeg stor pris på nok en gang gratulerer med seieren av farmen .

 

Jeg blir flau. Både av hva han skriver og at han ikke kan skrive.

 

 

sykeste esteban. snakker vi stalker..

Lenke til kommentar
  • 12 år senere...
Drittlei sèer skrev (3 timer siden):

Synes denne barnslige oppførselen med og gjemme ting for deltakerne er så baby-like at de som holder på slik kan heller melde seg inn i barnehagen e.l

Etter min mening burde hele Farmen bare slutte og ha sendinger drrsom dette skulle fortsette.

Takk for meg - drittlei seer

Fantastisk at du har bumpet en 12år gammel tråd for å si at du er drittlei.😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...