Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror egentlig Hugo kan være utrolig lykkelig for at han ikke vant Farmen.

Hva godt har det egentlig gjort de som vant det?

Tror ikke akkurat Mikkel ble lykkelig av det, hvertfall.

 

I tillegg fikk han oppleve litt av Farmen med å være der i 6 uker, samtidig som det er bedre å gå ut nå enn å bli "nummer 2".

OG, han slipper å være der i ukesvis til med han bleieungen, hu gale mora og resten av de gale kjerringene som faktisk ser ut som er helt gale.

 

Tror ikke noen av de som er der inne faktisk skjønner at de har gjort noe dumt når de sendte hjem Hugo.

Ble liksom glad når Eren kom tilbake, men tror nå egentlig det at Eren er en mye verre konkurrent å ha med å gjøre enn det Hugo er.

Lenke til kommentar

Skal poste når jeg får svar ja, men blir faen meg bare mer og mer irritert... Er det mulig å ødelegge så jævli for seg selv!

Ikke nok med at God Kveld Norge spolerer hvem som ryker, men nå er det jo faen meg spoiler i selve serien!!! Tror pokker meg 1 MK kunne gjort det bedre enn TV 2 :p

 

Tror dessverre ikke det hjelper å sende mail, selv om jeg håper. Så konmmer det èn God Kveld Norge spoiler til, ringer jeg inn til redaksjonen.

Lenke til kommentar
Faen Unni og Torkel er de kvalmeste menneskene jeg har sett.

Det er som min samboer sa i dag.. før syns jeg de var dumme.. men nå er de direkte kvalmene..

Og det støtter jeg meg til.. jeg syns de er direkte frastøtende både i handling og "utstråling".. legg merke til at jeg ikke sa noe negativt om mor og sønn sitt utseende :) selv om jeg fint kunne tilføyet at Unni ser ut som en hest som flekker tenner.. og Torkel ser ut som en skamslått redd hundevalp..

vell nok om det,, :blush:

 

Hugo er vinneren i mine øyne.. :new_woot:

 

PS: Torkel er norrønt og betyr offer kjele for Tor !! la oss alle håpe at han er neste "offer" for ydmykelse i en tvekamp..

 

Unni er også norrønt og betyr i Elsket.. ja ja ingen regel uten unntak he he..

Lenke til kommentar
Hugo var den eneste som var 100% ærlig og derfor mener jeg at ingen andre fortjener å vinne :thumbdown:

 

Eneste 100% ærlige? Ok, gi meg et eks. på hva Silje f.eks har jugd på... :whistle:

 

Dritt at Hugo gikk ut, det var en unfair match. Han er tross alt en av de som har jobbet hardest, med minimalt med mat. I tillegg har Eren drevet med bryting proffesjonelt. Det er som å utfordre Silje i dyrenes anatomi.

 

Som dere sikkert har skjønt, jeg håper Silje vinner...og må si jeg har en god følelse.. :thumbs:

 

:fun::fun::fun:

Lenke til kommentar

FAEN AMIN så Hugo. alle de kule folka går jo ut. og de kjedelige sleipingene sitter igjen. slik er det alltid med reality serier. og det gjør meg grovt irritert.

 

og ikke nok med det.

 

http://web3.aftenbladet.no/underholdning/t...ticle608524.ece

 

eren er sleip som faen les artikkel i link og dere vil forstå.. hugo slo eren lett i første runde. helt til det gikk dårlig for ryggen og han ikke greide mere. ser ikke bort ifra att hugo hadde vunnet om han ikke hadde hatt rygg skaden. til tross for att eren er proff bryter.

 

denne seriern blir bare dråligere og dårligere....

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...