Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, nei.. :D Lo godt da Torkel og silje skulle på markedet. "Skal jeg få mamma til å lage grøt til oss før vi drar ?"

 

Likte bedre kommenateren fra mora "Er du sulten idag også, bare vent litt så kommer jeg å lager frokost"

 

Mammadalt deLuxe

 

Haha, ja stemmer det : )

Lenke til kommentar
Den litt overdrivelsen som TV2 muligens gjør er isåfall MER enn nok til at han driter seg ut

 

Ja, det er sant :) Han sier jo ingenting selv da, mora snakker for han hele tiden.. Veldig irriterende, håper dem forlater farmen i nærmeste fremtid

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Helvete! Det var jævlig dumt at Hugo gikk ut!

 

Han trodde han skulle vinne (jeg også)! Men så kommer det en bryter som ikke tørr å ta annet en bryting.. ok.. jeg hadde sikkert tatt bryting hvis jeg var bryter selv.. men det er veldig dumt allikevell=P.. Han er onkel til en i klassen min, og at Hugo er med er nesten den eneste grunnen til at jeg ser på farmen.. At han gikk ut kommer til å redusere interessen min enormt!

Endret av Conkerfan
Lenke til kommentar
Helvete! Det var jævlig dumt at Hugo gikk ut!

 

Han trodde han skulle vinne (jeg også)! Men så kommer det en bryter som ikke tørr å ta annet en bryting.. ok.. jeg hadde sikkert tatt bryting hvis jeg var bryter selv.. men det er veldig dumt allikevell=P.. Han er onkel til en i klassen min.. At Hugo er med er nesten den eneste grunnen til at jeg ser på farmen.. At han gikk ut kommer til å redusere interessen min enormt!

 

Det kommer nok ikke til å bare redusere din interesse, men helt sikkert til mange andre. Nå er det jo bare udugelige folk igjen. Synes det ble kjedelig når Amin dro, når Hugo dro igjen nå, så er det ihvertfall kjedelig.

 

Men jeg skal se kampen mellom Eren og Torkel. Gleder meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...