Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Bah! Skulle til å bestille restplass-ferie, så er SELVØLGELIG passet utgått. Planlagt å reise 16. juli, men de på passkontoret sa det kom til å ta 12-14 dager å få nytt:(

 

Lettere irritert på meg selv nå, for at ikke jeg har sjekka det før! Noen som vet om det går an å bestikke passfolka så jeg får det før? Vil helst unngå å "investere" i nødpass.

 

Lykke! Fikk ordnet pass til enten førstkommende fredag eller mandag! Politikammeret satte meg på en prioritert liste, til samme pris. Jihu, da blir det ferietur!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på The Road med Viggo mortensen her i det mørket rommet med full lyd og greier. Når de klatra ned i kjelleren og støtte på skumle skapninger... Hell no! Måtte skru av med en gang.

 

Skumle skapninger? Var jo bare vanlige mennesker. Haha. Og da måtte du slå av? :p

Jaa, følte de spradet rundt ute i stua og slepte seg inn mot rommet. Men nå er det lyst, så da er vi back on track!

Lenke til kommentar
Husmaling er koselig da så lenge man ikke må drive å male de jævla vinduene og annet slikt teite pirkemaling.

 

Minner meg om den gamle villaen til farfar, vinterhagen hadde 97 føkkings vinduer. Sikkert derfor fattern sjøldaua, så han visste at jeg måtte gjøre det istedenfor han. Bastard. :hrm:

 

Oh well, nå har jeg vært hos veterinæren med katta, spille litt Minecraft nuh! og drekka kaffe med muttern om et time eller noe sånt.

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar

Bytex: Hvordan klarer du å komme deg på jobb etter en sånn natt? Klarer så vidt å holde öynene åpne de nettene jeg bare får 5-6 timer med sövn.

 

Fordi i den virkelige verden kan man ikke ringe sjefen og si man er litt trøtt og kommer ikke idag, under en uke før sommerferien.

Lenke til kommentar
Husmaling er koselig da så lenge man ikke må drive å male de jævla vinduene og annet slikt teite pirkemaling.

 

Minner meg om den gamle villaen til farfar, vinterhagen hadde 97 føkkings vinduer. Sikkert derfor fattern sjøldaua, så han visste at jeg måtte gjøre det istedenfor han. Bastard. :hrm:

 

Oh well, nå har jeg vært hos veterinæren med katta, spille litt Minecraft nuh! og drekka kaffe med muttern om et time eller noe sånt.

 

minecraft <3 har diskusjon en minecraft server? var alt bra med katta di?

Lenke til kommentar

I Asia et eller annet sted, men han har vel endt opp som sexslave by now.

 

Good evening from Hoi An, Vietnam om et par dager stikker jeg til Saigon og deretter til Cambodge!

 

Etter et par netter i jungelen (uten malariapiller), saa er det greit med en dag paa stranden.

 

Klippet akkurat haaret mitt for 15kr av en lokal dude, pilsen koster fra 1-5kr.

 

I morgen leier vi mopeder og skal kjoere litt rundt om kring i skauen.

 

PS det finnes en film av meg som spiser et bankende raatt kobrahjerte. Uploades her naar jeg kommer hjem.

 

Klokken er 6.09 local time.

Endret av Mchansern
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...