Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om et program eller nettsted der jeg kan laste ned enkeltsanger?

gjærne en side der det ikke er så mye virus :)

Ikke nå lenger.

Like greit å bare bruke WiMP e.l. og kjøpe låtene til 8 kr per stykk.

 

åå.. jeg er ikke så keen på å betale for låtene heller.. :hrm:

C'est la vie. Du kan jo alltids torrente fulle album. Det gjør jeg når jeg ikke får kjøpt låtene jeg vil ha / når jeg er blakk.

 

Vært i Stavanger enda? :p

Skal ikke til Stavanger likevel, har prøvd å få fatt på deg leeeeeenge! Logg på skype eller svar meg på msn da, din suppegjøk! :)

Bah, jeg visste det var noe jeg hadde glemt. Tenker aldri over at jeg ikke er på MSN eller Skype. Er jo aldri folk der uansett, så jeg sender SMS til folk jeg er interessert i å få tak i i en eller annen nær fremtid. Evt. poker dem på Facebook, i et håp om å få kontakt, vel vitende om at sjansen er en god del større for at jeg nettopp startet en poke war.

Lenke til kommentar

Stargate er artig det. SG1 var selvsagt best, men SG: Atlantis og SG: Universe var ikke dårlige de heller. Nå skal jeg ikke påstå at Stargate-seriene er verdens beste serier, men de er utrolig morsomme. Og når Richard Dean Anderson spiller våpenglad militær-mann som skyter på romvesener, ja da får man det ikke mye bedre. Riktig synd at Stargate: Universe ble kansellert. Den var jo godt på vei mot et interessant plott. Dessverre gikk den alt for treigt i starten, og hadde en del teite rollefigur-historie-klisjeèr.

Lenke til kommentar

Bah, jeg visste det var noe jeg hadde glemt. Tenker aldri over at jeg ikke er på MSN eller Skype. Er jo aldri folk der uansett, så jeg sender SMS til folk jeg er interessert i å få tak i i en eller annen nær fremtid. Evt. poker dem på Facebook, i et håp om å få kontakt, vel vitende om at sjansen er en god del større for at jeg nettopp startet en poke war.

 

 

Har rota vekk nummeret ditt, og facebook er vi ikke venner på. LOGG PÅ SKYPE DA DIN SOPP, har så mye nyheter til deg! :D

Endret av SuperadreMalin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...