Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

On another note, kameraten min ga meg good to go på søstra hans :whistle:

 

Bare synd hun for det meste bare har utseende med seg. Jeg kunne aldri tenkt meg noe mer enn noe random.

 

Damn, jeg hadde aldri latt noen av mine kamerater tatt søstra mi. Det blir bare helt feil. On the other hand, skulle gjerne tatt noen av mine kameraters søstre. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer litt på om jeg lever det perfekte liv. Alt ordner seg på et eller annet vis for meg, og alt jeg vil ha faller i lankene mine på en eller annen måte. Det er godt å være Eivind.

kanskje du er som jerry seinfeld.

alt gjevner seg ut for han, og elaine og george er de som det går enten bra eller dårlig for ;D

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på om jeg lever det perfekte liv. Alt ordner seg på et eller annet vis for meg, og alt jeg vil ha faller i lankene mine på en eller annen måte. Det er godt å være Eivind.

kanskje du er som jerry seinfeld.

alt gjevner seg ut for han, og elaine og george er de som det går enten bra eller dårlig for ;D

Veit du hva. Det kan virke sånn. Jeg er riktignok en ufattelig mye bedre skuespiller enn Seinfeld, for den mannen suger som skuespiller.

Lenke til kommentar

Er det noen som har en K750i slengende? Kan dere sende den til Nie? Hun har bursdag i dag og greier og greier.

 

Kan du ville at en telefon til meg skal falle i lankene på deg? Helvete, jeg HATER å måtte ha ny telefon, siden ingen har en SE k750i liggende. Bah, jeg hater telefoner.

Lenke til kommentar

Er det noen som har en K750i slengende? Kan dere sende den til Nie? Hun har bursdag i dag og greier og greier.

 

Kan du ville at en telefon til meg skal falle i lankene på deg? Helvete, jeg HATER å måtte ha ny telefon, siden ingen har en SE k750i liggende. Bah, jeg hater telefoner.

Har en 3310 med Snake installert på som hun kan få :)

Lenke til kommentar

Kan du ville at en telefon til meg skal falle i lankene på deg? Helvete, jeg HATER å måtte ha ny telefon, siden ingen har en SE k750i liggende. Bah, jeg hater telefoner.

 

Jo... jeg har en gammel en liggende som jeg ikke bruker lenger....

Lenke til kommentar

Søvnmangel i 33 timar har mange effekter på kroppen. Det kan føre til såpe på tannbørsten, middag klokka 11, mystiske sår på fingeren og veldig nedsatt matematisk kompetanse. No skal eg endeleg sove.

 

Vært der! Lano i ansiktet, øyesminkefjerner på tannbørsta, bøye seg ned for å vaske ansiktet og være forvirret i flere sekunder før man innser at vannkranen er stengt.... GODNATT :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...