Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Trenched var joggu gøy. Og ekstra morro i coop.

Jeg vil også spille Trenched co-op! :o

Kjøp det, så gamer vi.

Kjøpte da det kom. Har jeg deg på Xbox live? Husker ikke i farten.

 

Bah, jeg visste det var noe jeg hadde glemt. Tenker aldri over at jeg ikke er på MSN eller Skype. Er jo aldri folk der uansett, så jeg sender SMS til folk jeg er interessert i å få tak i i en eller annen nær fremtid. Evt. poker dem på Facebook, i et håp om å få kontakt, vel vitende om at sjansen er en god del større for at jeg nettopp startet en poke war.

 

 

Har rota vekk nummeret ditt, og facebook er vi ikke venner på. LOGG PÅ SKYPE DA DIN SOPP, har så mye nyheter til deg! :D

Skills. Vi var da venner på Facebook, var vi ikke? Derfor jeg sier til folk at jeg har møtt deg, men okay. Jeg kan logge på Skype. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble stoppet av politiet i går på grunn av mangel på baklys. Er det veldig dumt å fortsette å bruke den før jeg har fått fikset det? Politiet "bor" 200 meter fra meg, så sannsynligheten for at de ser meg igjen er der. Var forøvrig litt smånærvøs når de stoppet meg, siden jeg har trimmet mopeden for å prøve å irritere mine kjære medbillister litt mindre. :)

Lenke til kommentar

Eivind, får forøvrig ikke spilt før senere i kveld, når temperaturen her inne har sunket nok til at jeg kan ha på TV-en uten å risikere dødsfall grunnet varmen. :p

Går bra, har ikke tid til å spille nå selv. Får besøk av noen kamerater for oppvarming til Maiden i morra. Men du får si ifra når du har muligheten, så skal vi crush those tube-bastards.

 

Riktig synd at Stargate: Universe ble kansellert. Den var jo godt på vei mot et interessant plott. Dessverre gikk den alt for treigt i starten, og hadde en del teite rollefigur-historie-klisjeèr.

What? Er SGU kansellert?

Lenke til kommentar

Men til gjengjeld så er kvinnelig tennis morsomt, i motsetning til volleyball som er dørgende kjedelig. Skal jeg kun se på damene så surfer jeg heller nettet. Ser på tennis for tennisens skyld, samt at de fine jentene er virkelig fine.

 

Kvinnelige fotballkeepere ser ikke ut til å være bedre enn åtteåringene på SFO.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg derimot at tennis er (litt mer) dørgende kjedelig...

Samme prinsipp som volleyball, ball går frem og tilbake over nettet, men på tennis har de bare ett tuch pr. side, volleyball har tre, mao. mer action.

 

Ikke det at jeg ser på noen av delene :whistle:

 

Volleyball er derimot fett å spille :w00t:

Lenke til kommentar

Har aldri spilt tennis selv, men synes volleyball er sånn ca. verdens kjedeligste sport å drive med selv. Men kvinnetennis ser jeg veldig gjerne på TV, siden jeg synes det er storartet. Herretennis blir for bra. Slår for hardt, er for tekniske og alt går for fort til at det blir veldig underholdende.

 

Jeg kan også fastslå at den kvinnelige kommentatoren på fotballkampen er like dårlig til å kommentere som fotballspillerne er til å spille. Seriøst, det her er VM i mongo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...