Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen :new_woot:

 

De siste to dagene har jeg bodd med onkelen min fordi familien hans er på ferie. Han skulle på jobb idag og skulle komme hjem kl 3 (ca når jeg står opp). Så jeg stod opp for 10 min siden med ett ubesvart anrop fra han. Jeg ringte tilbake, også sa han "Dropp frokosten, jeg kommer hjem med pizza) :w00t:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg og broren min sitter og ser på Whale Wars eller hva faen det heter og irriterer oss over hvordan banditter som setter eget og andres liv og helse i fare blir fremstilt som heltene.

 

det e ein film!

Du trenger ikkje å hiss dæ opp sånn :nei:

 

Det er ei dokumentarserie, din tufs. Eg er lei av at du skal uttale deg om alt du ikkje har peiling på.

Lenke til kommentar

det e ein film!

Du trenger ikkje å hiss dæ opp sånn :nei:

Det er dokumentar. Flere av dem er ettersøkt internasjonalt for bl.a. sabotasje og brudd på sjøretten. Vet ikke om du husker da de senket hvalskuter her i Norge eller når de rett og slett rammet rett inn i et norsk kystkvaktfartøy. De er forbrytere og intet mindre. Det er en grunn til at de nå konsentrerer seg om sørishavet. Viser de seg her så blir de antagelig satt i arrest og muligens straffeforfulgt. Derfor holder de seg nå i internasjonalt farvann. Heldigvis har den japanske marine (den japanske selvforsvarsstyrken, japan har vel fortsatt ikke et militær i hht. avtalen etter WW2) begynt å eskortere hvalfangstskutene der.

 

[moderatorhatt=på]

Og unngå bruk av dialekt er du snill. Enten bokmål eller nynorsk. Ikke ord som "dæ". Om alle skulle skrevet dialekt hadde det blitt vanskelig å lese forumet

Lenke til kommentar

Sitter her og funderer på om man skal ut på byen i kveld eller om man bare skal ta det rolig, dvs. kose seg foran laptopen og gå på kino i kveld. Har dog lite lyst å tilbringe morgendagen som "grønnsak", så jeg begynner å lene sterkt mot sistnevnte alternativ. ;)

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså.

Driver du fortsatt å suser rundt i Ski? :wee:

Til og fra jobb darling :)

Helsevesnet gjør at man må jobbe i høytider.

 

Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså.

Det var vel det. Har ikke vært lov å holde åpent 1. juledag før.

Åh..selvsagt...NÅ KAN VI DRIKKE EN DAG TIDLIGERE! PAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRTEEEEEEEEEEEEEYYYYYY!! *kremt*

Lenke til kommentar
Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså.

Driver du fortsatt å suser rundt i Ski? :wee:

Til og fra jobb darling :)

Helsevesnet gjør at man må jobbe i høytider.

 

Jeg var sikker på at det var 2. juledag søringene også gikk ut på byen men der tok jeg feil gitt. Merkelige folk altså.

Det var vel det. Har ikke vært lov å holde åpent 1. juledag før.

Åh..selvsagt...NÅ KAN VI DRIKKE EN DAG TIDLIGERE! PAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRTEEEEEEEEEEEEEYYYYYY!! *kremt*

 

Er 2. juledag her ihvertfall (Geilo)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...