Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det e ein film!

Du trenger ikkje å hiss dæ opp sånn :nei:

Det er dokumentar. Flere av dem er ettersøkt internasjonalt for bl.a. sabotasje og brudd på sjøretten. Vet ikke om du husker da de senket hvalskuter her i Norge eller når de rett og slett rammet rett inn i et norsk kystkvaktfartøy. De er forbrytere og intet mindre. Det er en grunn til at de nå konsentrerer seg om sørishavet. Viser de seg her så blir de antagelig satt i arrest og muligens straffeforfulgt. Derfor holder de seg nå i internasjonalt farvann. Heldigvis har den japanske marine (den japanske selvforsvarsstyrken, japan har vel fortsatt ikke et militær i hht. avtalen etter WW2) begynt å eskortere hvalfangstskutene der.

 

[moderatorhatt=på]

Og unngå bruk av dialekt er du snill. Enten bokmål eller nynorsk. Ikke ord som "dæ". Om alle skulle skrevet dialekt hadde det blitt vanskelig å lese forumet

 

De har da ikke gjort noe galt vis de er på internasjonalt farvann :tease:

Men kystvakten har da ikke noe ut på internasjonalt farvann å gjøre så..

Lenke til kommentar

De har da ikke gjort noe galt vis de er på internasjonalt farvann :tease:

 

 

Så om eg kidnappar deg og tar deg med til internasjonalt farvann, for å drepe deg, har eg ikkje gjort noko galt?

 

Vel da har det jo noe og si, siden ta tar du meg fra NORSK LAND der norske regler gjelder!

 

Vis jeg hadde oppholdt meg på internasjonalt farvann ville det ikke hatt noe og si

Lenke til kommentar

De har da ikke gjort noe galt vis de er på internasjonalt farvann :tease:

 

 

Så om eg kidnappar deg og tar deg med til internasjonalt farvann, for å drepe deg, har eg ikkje gjort noko galt?

 

Vel da har det jo noe og si, siden ta tar du meg fra NORSK LAND der norske regler gjelder!

 

Vis jeg hadde oppholdt meg på internasjonalt farvann ville det ikke hatt noe og si

 

Internasjonale regler i internasjonalt farvann.

 

Prøv å drep en person i internasjonalt farvann og se hva som skjer du.

Lenke til kommentar

Question:

 

Jeg har en drittmobil fra steinalderen som er hogget ut i stein. Trenger en ok (billig) mobil for kanskje et par android apps, spotify og litt annet.

 

Er HTC Wildfire ok? Den er ganske billig også.

 

inb4 iPhone og HTC Desire. Jeg akter ikke bruke 4000ish på mobilen.

Du får desire for 2 lapper.

Lenke til kommentar

Question:

 

Jeg har en drittmobil fra steinalderen som er hogget ut i stein. Trenger en ok (billig) mobil for kanskje et par android apps, spotify og litt annet.

 

Er HTC Wildfire ok? Den er ganske billig også.

 

inb4 iPhone og HTC Desire. Jeg akter ikke bruke 4000ish på mobilen.

Du får desire for 2 lapper.

 

Desire som kontant-telefon for 2 lapper? Please, show me.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...