Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en som reiser verden rundt og bare sender sms og ringer litt vil jeg faktisk tro det, ja.

Hva med pris da? Jeg kjenner ikke prisnivået på den telefonen, men fattern foretrekker å kjøpe noen billigtelefoner i løpet av året fordi de enten blir stjålet eller skadet på annen måte på reisene. Hvis man f.eks. får fem "dårlige" telefoner for samme prisen og bare to av de går i stykker og en blir stjålet så er det mer økonomisk å kjøpe en som tåler mindre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og det er relevant hvordan?

 

Jeg skal ha ny mobil. Reiser 150ish dager i året til grisgrendte strøk som jungel og sump.

 

Så det er relevant for mitt vedkommende :cool:

 

Hva er det du egentlig jobber som?

 

Vel, de jungel og sump turene er fritid. På fritiden reiser jeg mer en den vanlige nordmann reiser på mellom 3-5 år. Blir mange turer i året om man er flink til å finne tilbud og bo spartansk :cool:

 

Med jobben havner jeg også rare steder, men mest siviliserte steder. Med unntak av et par turer til Sibir.

 

Jeg jobber i et General Aviation selskap / Privatfly.

Lenke til kommentar

Han siterte meg tydligvis. Hva skrev han?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan besvare den uten å bryte min taushetsplikt som moderator. Greit du ser hvem som ble moderert siden det var du som ble sitert og dermed får varsel, men andre ser det ikke. Så vedkommende får heller velge om h*n vil skrive det igjen med normalt språk eller skrive det til deg på PM. Beklager.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...