Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fin in-engine film. Venter på gameplay jeg. Men herregud, DICE må levere her altså! Potensialet er vidunderlig!

 

 

 

 

Blir bare superdupercomputere som vil kunne ha i nærheten av den grafikken, men dette gleder jeg meg til uansett.

 

 

Men tenk så kult å spille Darth Wader eller Boba Fett da?!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ekspansjoner om de er store og bra nok har jeg ikke noe problemer å kjøpe hvis spillet er bra nok, som Shivering Isles til Oblivion f. eks. Men det er stor respekt av å håndtere mindre DLC så respektfullt ovenfor fansen at de gir det ut gratis. Uansett ga det meg nesten ekstra lyst til å kjøpe spillet, selv om jeg burde gå igjennom 2`ern ordentlig først.

 

 

Over til noe helt annet. Teaser for Doom. Krysser fingrene, selv om jeg er skeptisk. Skal si jeg var skeptisk når Bethseda skulle laget nytt Wolfenstein og, men det viste seg å være en gledelig overraskelse. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er straks ferdig med The Witcher 2 nå. Anbefales å få lest litt igjennom historie, karakterer og lore fra det første spillet før man starter på nr. 2, og gjerne supplere underveis der og, aldri opplevd spill som bare kaster deg inn og forventer at du skal kunne det meste fra før av. Og jeg har spilt det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...