Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvordan skal man få stoppet dette?? Herregud så tragisk for industrien at de får fortsette på denne måten. Hver gang firma slenger på overprisede DLC-er som enten ikke burde vært med eller burde vært gratis så får jeg samme følelsen som jeg får når jeg finner en parkeringsbot på bilen min. Sint som fy, men samtidig en følelse av at det er litt min (vår) feil. 


Vanskelig å stoppe unger fra å kjøpe DLC også, så det renner nok inn litt penger.

Lenke til kommentar

Ser ikke absolutt alle mikrotransaksjoner som et problem, men mye av det er rett og slett galt, feil og idiotisk. 

 

Synes GTA Online sine mikrotransaksjoner er helt greit, mens Dead Space 3 f. eks var rett og slett idiotisk. Mortal Kombat X ser jeg på som et spill med idiotiske mikrotransaksjoner og. Dette er tross alt et fighting game også. Ikke et open-world spill med over 100 kjøretøy, fly eller båter å kjøpe. 

 

Eksempel på MKX sine mikrotransaksjoner:
 

CChuPqfUkAALWvu.jpg

Lenke til kommentar

Nei er enig i at ikke alle mikrotransaksjoner er dårlige, men vil gå så langt som å si at 90% er det. GTA Online går helt fint mtp hvor mye gratis de har sluppet. 

 

Noen av verstingene er jo CoD. Å melke kundene for alt av skins til våpen og figurer og baner der halvparten strengt tatt burde kanskje vært inkludert i spillet fra starten. De er så vant til at alle kjøper all DLC og skins slik at de blir late/griske og bare legger til grunnelementene i spillet og tar betalt for resten. Hadde vært greit å betale for skins om man hadde valget med å lage de selv istedet, så kan de som ikke er kreative heller betale.

 

 

Det bildet du viser der er vel kanskje kronen på verket (delt førsteplass med mye annet teit). 

Lenke til kommentar

Ja, holder meg til Rock Band 4 selv. Activision og Guitar Hero-serien har bare handlet om å skaffe rike menn i dress mer penger for meg, enn å tenke både på penger og selve utførelsen. Rock Band og Harmonix er ikke perfekt, men det er langt bedre. Pluss at jeg vil heller forsette å spille store deler av biblioteket mitt helt tilbake til Rock Band 1. 

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hyper Light Drifter. Beta i juni, spillet kommer vel på slutten av året.

 

Takk! Ser meget oppegående ut :)

 

EDIT: Det såg ikke halvgale ut det bildet der...men tror ikke før jeg får se faktisk gameplay fra konsollene altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...