Gå til innhold

Hvor gammel er dere, og har dere flyttet ut?


*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

24 år. Flyttet vel ut når jeg var 19 og siden det har jeg bare vært hjemom et halvt år.

 

Ser ikke noe gale i å bo hjemme, en kan spare utrolig mye penger om en har litt kustus på økonomien. Men selvfølgelig, det er jo et helt annet liv å bo for seg selv eller med samboer/kompis. Jeg har erfart alle tre versjonene og alle kan anbefales, til og med framfor å bo hjemme.

 

Edit: Alle ord må med.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Hvordan klarer dere det? Alt de maset  :)  Glad jeg bor i Sveio 5 dager i uken og hjemme i Bergen 2 dager i uken :D

9360184[/snapback]

Går du på Golf linjen på sveio da? Siden du ikke går i Bergen.

9360367[/snapback]

 

Ja, jeg bor i bergen, men går på skole i sveio så bor der i en hybel :thumbup: skjønner?

Lenke til kommentar
Hvordan klarer dere det? Alt de maset  :)  Glad jeg bor i Sveio 5 dager i uken og hjemme i Bergen 2 dager i uken :D

9360184[/snapback]

Går du på Golf linjen på sveio da? Siden du ikke går i Bergen.

9360367[/snapback]

 

Ja, jeg bor i bergen, men går på skole i sveio så bor der i en hybel :thumbup: skjønner?

9363538[/snapback]

Ja, men går du på golf linjen da siden du ikke går på skole i bergen?

Lenke til kommentar

15 og bor hjemme.

 

Men til dere som flytta ut når dere var 15-17 hvordan klarte dere det egentlig? betalte foreldra for leiligheten eller noe? og er det ikke evig stress å måtte klare seg helt alene så lenge? jeg synes det er stress bare når jeg må være hjemme alene i noen få dager vaske klær, mat osv

Lenke til kommentar
15 og bor hjemme.

 

Men til dere som flytta ut når dere var 15-17 hvordan klarte dere det egentlig? betalte foreldra for leiligheten eller noe? og er det ikke evig stress å måtte klare seg helt alene så lenge? jeg synes det er stress bare når jeg må være hjemme alene i noen få dager vaske klær, mat osv

9366483[/snapback]

Ikke noe stress det.. fikk borteboerstipend, som dog ikke var så mye.. Men første året hjalp foreldrene mine litt.. Neste året var det lærlinglønn + stipend.. og sånn gikk det. Nå er det jo skikkelig jobb og en del bedre leilighet, som deles med forloveden..

 

Noen klarer seg bedre alene enn andre vel? Var bare moro å lære seg å lage mat og vaske og alt som hører med. Smått kjett til å byne med, men er bare fint nå - forståelig nok etter alle år :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...