Gå til innhold

Hvor gammel er dere, og har dere flyttet ut?


*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får man borteboerstipend når man er lærling da?

Var ihvertfall ikke sånn når jeg var lærling.

9357587[/snapback]

Eg fekk 3500 i månaden i 2 1/2 år som lærling, uavhengig av lønn, med unntak av eit par sommarmånader, så eg vil tru det ja. Det stilles krav til kvar du bur og litt sånt, det står det alt om på nettsidene til Lånekassen.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er 15 år, blir 16 i desember :D

Jeg har på en måte flyttet ut, jeg går på skole i sveio så bor i en hybel der med tre andre klassekamerater, må sove på skolen fordi jeg bor egentlig i Bergen :thumbup: jævlig fett, slipper alt pratet fra foreldre :p Men jeg kommer hjem i helger og sånn da, men jeg sier jeg har flyttet ut, jeg har jo det eller hva? :ermm:

 

Jaja

Lenke til kommentar

alle sier at det er så kjekt å flytte hjemme fra og slipper foreldre. bare tull det dær.

 

ALLE da mener jeg det ALLE! jeg tviler sterkt på at det er noen som ikke savner at noen vasker klærne dine lager mat osv... man blir fort lei av å måtte jøre slikt selv. jeg vet at ALLE savner det :)

Lenke til kommentar
alle sier at det er så kjekt å flytte hjemme fra og slipper foreldre. bare tull det dær.

 

ALLE da mener jeg det ALLE! jeg tviler sterkt på at det er noen som ikke savner at noen vasker klærne dine lager mat osv... man blir fort lei av å måtte jøre slikt selv. jeg vet at ALLE savner det :)

9360388[/snapback]

 

ikke alle foreldre som lager mat + vasker klærne dine vet du!

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...