Gå til innhold

Hvor gammel er dere, og har dere flyttet ut?


*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 19år, og flyttet ut da jeg var 16. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det, litt snålit i starten, men man venner seg fort på å bo borte hjemmefra. Nå som jeg har bodd hjemmefra i 3år, så kunne jeg aldri tenkt meg å flytte hjem igjen.

 

Fordeler og ulemper der det ved å bo både på hybel og hjemme. Bor du på hybel er det utrolig befriende og fritt, og det er ingen andre enn deg selv som stopper deg. Men jeg fant fort ut at klesvasken ikke vasket seg selv osv. :p Men det var ikke noe hokuspokus å vaske det selv egentlig.

Lenke til kommentar

Er 17 og bor fortsatt hjemme. Krangler tilnærma daglig med en av de andre i familien, så skulle gjerne bodd aleine eller sammen med venner. Flytter nok ut når jeg er ferdig med videregående.

 

Edit: Misunner igrunn de som "må" dra vekk for å gå på vgs og får borteboer. :p

Endret av -rese
Lenke til kommentar

Jeg er 17 og bor "hjemme", sammen med pappa. Men han er nesten aldri hjemme, så jeg vasker klær og lager mat selv nesten hver dag. Vi krangler også nesten uten untak om han kommer hjem tre dager i strekk samme kvelder som meg.

 

I det siste har han truet med å pælme meg ut (vi krangler), så jeg går *kanskje* forkurs på gjøvik neste år og bor på hybel :innocent:

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
hvor flytter man når man er 14/15/16 år? da har man vel ikke råd til no særlig? tar man seg jobb å greier da? Man må vel ha det ganske jævlig hjemme for å flytte ut så tidlig? :hmm:

 

Jeg skal hvertfall begynne på internat etter ungdomskolen :) Blir digg det, lane i helgene med kompisser ogsånt^^

Lenke til kommentar
hvor flytter man når man er 14/15/16 år? da har man vel ikke råd til no særlig? tar man seg jobb å greier da? Man må vel ha det ganske jævlig hjemme for å flytte ut så tidlig? :hmm:

 

I distriktene er det ikke uvanlig at folk må reise langt for å begynne på allmenn eller yrkesfaglig. I stedet for å pendle flere timer hver dag flytter folk ut, får borteboerstipend og er hjemme i helgene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...