Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm..kjørte den guiden på Komplett. Fikk opp max 2048MB da guiden hadde funnet frem til riktige minne brikker. Jeg har nettopp 2048MB installert allerede. Kan kanskje ikke sette i større minne da?

 

Tror også det er kun to slotter for minnebrikker i Dell 9400. Står to 1024MB brikke der nå, guiden viser kun til 1024MB brikker, da får jeg ikke økt minnet uansett da..? Om ikke det finnes brikker av denne typen på 2048MB da?

 

Skal sjekke Hardware.no ! :)

Lenke til kommentar
Hmm..kjørte den guiden på Komplett. Fikk opp max 2048MB da guiden hadde funnet frem til riktige minne brikker. Jeg har nettopp 2048MB installert allerede. Kan kanskje ikke sette i større minne da?

 

Tror også det er kun to slotter for minnebrikker i Dell 9400. Står to 1024MB brikke der nå, guiden viser kun til 1024MB brikker, da får jeg ikke økt minnet uansett da..? Om ikke det finnes brikker av denne typen på 2048MB da?

 

Skal sjekke Hardware.no ! :)

 

 

 

Bare skaff deg dette settet:

https://prisguiden.no/product.php?productId=94868

 

 

Du har vell to minneslotter? Da skal nok de gjøre susen :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm..kjørte den guiden på Komplett. Fikk opp max 2048MB da guiden hadde funnet frem til riktige minne brikker. Jeg har nettopp 2048MB installert allerede. Kan kanskje ikke sette i større minne da?

 

Tror også det er kun to slotter for minnebrikker i Dell 9400. Står to 1024MB brikke der nå, guiden viser kun til 1024MB brikker, da får jeg ikke økt minnet uansett da..? Om ikke det finnes brikker av denne typen på 2048MB da?

 

Skal sjekke Hardware.no ! :)

 

 

 

Bare skaff deg dette settet:

https://prisguiden.no/product.php?productId=94868

 

 

Du har vell to minneslotter? Da skal nok de gjøre susen :thumbup:

 

 

Jepp, har funnet ut av det! Ut og kjøpe 4GB Ram idag :)

 

Får vel noe bedre ytelse jevnt over i AoC da vel?

 

Edit: Da har jeg oppgradert fra 2GB til effektive ca 3,3GB Ram(kjører Vista 32B).

Enkel og billig oppgradering! Laptopen jobber merkbart raskere i Vista, er spent på om jeg får noe bedre ytelse når jeg entrer Hyboria imorgen!! :) ( Ett billig og greit forsøk iallefall)

Endret av Dec
Lenke til kommentar

Jeg har en Dell Inspiron 1720(Laptop) med Core2 Duo 2Ghz prosessor, 2Gb ram og Nvidia 8600M GT skjermkort. Operativsystem er Vista.

Vil denne klare å kjøre AoC på medium?

Min stasjonære maskin har dårligere spec, men klarer nok å kjøre på low med den. Blir nok å kjøpe ny stasjonær pc til høsten.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar
Jeg har en Dell Inspiron 1720(Laptop) med Core2 Duo 2Ghz prosessor, 2Gb ram og Nvidia 8600M GT skjermkort. Operativsystem er Vista.

Vil denne klare å kjøre AoC på medium?

Min stasjonære maskin har dårligere spec, men klarer nok å kjøre på low med den. Blir nok å kjøpe ny stasjonær pc til høsten.

 

Ikke helt sikker på det. Kanskje medium om du skrur ned på bloom/AA osv :p

Lenke til kommentar
Jeg har en Dell Inspiron 1720(Laptop) med Core2 Duo 2Ghz prosessor, 2Gb ram og Nvidia 8600M GT skjermkort. Operativsystem er Vista.

Vil denne klare å kjøre AoC på medium?

Min stasjonære maskin har dårligere spec, men klarer nok å kjøre på low med den. Blir nok å kjøpe ny stasjonær pc til høsten.

 

Min laptop er omtrent helt lik din, og jeg syntes det hakket fælt og hadde fryktelig dårlig fps under PvP Weekend-betaen :-/

 

Så jeg blir nok også nødt til å kjøpe meg en ny, dyr, bra stasjonær pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...